Gå til innhold

SIVERT når vårt etternavn er sivertsen---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skjønner at je kaller jo ofte mannen min får sivert, blir jo sånn med et slikt etternavn. så naturlig nok blir nok junior kalt lille Sivert!!!

Men kan vi rett å slett sette Sivert som hans navn?

Håper på hjelp...

Vi er ganske ulik i smaken så hittil det enenste vi er sams om, MEN mulig DUMT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes sånn Anton Antonsen, Hans Hansen osv. er teit, så ville ikke valgt Sivert Sivertsen (selv om Sivert er veldig fint).

Skrevet

Syns i grunn slik bør unngåast, det høyrest ganske teit ut! Men, er det det einaste de vert einige om, så går det jo an.. ;-P

Skrevet

Ja, det bør unngås selv om Sivert er et koselig navn.

Skrevet

Enig med resten som har skrevet her. Sivert er fint, men med det etternavnet blir det litt over-kill.

Skrevet

Anbefaler deg å styre unna! Sivert er et flott navn i seg selv. Bare ikke når etternavnet er Sivertsen:)

Skrevet

Ville nok jobba hardt for å finne et annet navn å kalle han!

Skrevet

Enig med de over....

Skrevet

Har dere ikke ett etternavn til som kan hjelpe eller f.eks gi babyen to navn? Vi har samme problemet for jeg vil så gjerne ha Martin men vi heter Martinsen til etternavn så vi vurderer Martin Andreas Martinsen eller Martin Kiran (mitt gamle etternavn) Martinsen.

Skrevet

Jeg syns det vitner om veldig dårlig fantasi. Og selv om Sivert er et fint navn så passer det ikke til deres etternavn. Jeg ville utelukket det og jobbet med å finne et annet navn å bli enige om!

Skrevet

Takk for alle svar... beg som en fleip her i heimen... måtte bare hære med dere.... men enig blir trasig komb.

Nye forslag til meg spurt for lenge siden også men klarer ikke å finne ddet rette

Søster AMELIA.... kunne tenke meg et A navn egenltlig men ikke nødv.

Skrevet

Amelia og Adrian

Amelia og Tobias

Amelia og Herman

Amelia og Julian

Skrevet

Amelia er nydelig! :) Sivert Sivertsen høres dumt ut :/

Jonas

Jesper

Jonathan

Elias

Magnus

Adrian

Anton

Tobias

Dennis

Noah

Theodor

Skrevet

Adam og Amelia?

Synes ellers, som den eneste tydelig vis, at Sivert Sivertsen er litt tøfft jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...