Gå til innhold

Trommesett i hus:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, her går det unna. Elektrisk gitar og trommesett i julegave. Det jeg lurer på nå er: Bør han ha øreklokker når han øver seg? Jeg er rolig og avbalansert...Enda... og jeg vet definitivt hvor i huset han oppholder seg, men så tenker jeg litt på hørselen hans da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, vi fikk trommesett til 3åringen også. Syns spørsmålet også bør omfatte om DERE trenger øreklokker jeg da:)

Trommesett i en leilighet på drøye 65 kvadrat og en lillesøster på 5 måneder er jo ikke så smart for vår del da. Hilsen min onde bror som ga det til 3åringen. he he:)

Skrevet

Neida. Her er det ett tjukt lag leire mellom 1. og 2. etg så det går fint. Han har en tendens til å bli svært stille å finne på "hyss" når han er oppe på egenhånd, men ved hjelp av trommene vet jeg at han i hverfall ikke demonterer klesskapene eller dataen. Det var gave fra søsteren som sover i 2. etg, så hun får takke seg selv.

Skrevet

Hvis det er ordentlige trommer, så ville jeg ha brukt ørebeskyttelse. Har en barndomsvenn med tinnitus pga mye trommeøving.

Skrevet

Det er ett sett for barn, men bråker definitivt. Jeg bør nok kjøpe øreklokker til han, tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...