Gå til innhold

Byte eller behalde nb ullfleecedress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior, som er ein litt lang 7mnd kar, fekk ein flott ullfleecedress til jul i str 80/86. Han har og fått bobledress i str 80. Lurer på om det er lurt å byte ulldressen til str 92, slik at han sans kan bruke den når han byrjar i bh til hausten. Kan denne vere fin å nytte under ytterdress når det er kaldt, i staden for å kjøpe eigen vinterdress? (bur i Bergen)

Eller er den best som ytterdress til baby før han byrjar å krabbe for mykje rundt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super til å bruke under dress. Kan godt bytte den i størrelsen han trenger til høsten. Større behov da, enn nå. Nå kan han jo bruke vanlige ullklær og klær under bobledressen. Kommer jo litt an på hvor mye dere er ute å leker nå også. Vi ar ikke mye ute når ungene var så små.

Bor ute på strilelandet vi da, men været er jo likt.

Skrevet

Jeg har den til min gutt på 1 1/2 år, han er også lang og den er i 98, han er kanskje 89 cm nå. Jeg bruker den hele tiden, Både under dress, til og fra i bilen, når han sover i vogna i bhg osv. er i bruk hver dag. Et av de beste kjøpene jeg har gjort. Hvis gutten din er lang for alderen ville jeg valgt 98 om han skal bruke den hele vinteren. Jeg har også samme dressen bare bånsull til minsten på 4,5 mnd og bruker den også heeele tiden. Så jeg ville nok beholdt den du har nå, og investert i en ny en til høsten. Men husk at de er litt små i str så gå opp en str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...