Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Testet i går om jeg kan få ut noe melk fra brystet, er dette farlig når en fortsatt er gravid? Har veldig kort tid igjen til termin...og ja, fikk ut noen dråper!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Sist jeg var hos jordmor (det var når jeg var 37 uker) spurte hun om jeg hadde fått melk. Jeg hadde jo merket at det skjedde noen ting, men ikke forsøkt å melke ut. Hun lurte da på om jeg ikke ville at hun skulle vise meg handmelking, for det var så kjekt å kunne, og så fikk vi vite om jeg hadde fått melk. Jeg takket skeptisk ja, og visst var det melk der. Så tror ikke det er farlig nei!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Nei, det er ikke farlig med mindre du får sterke kynnere av det. Det er helt normalt å få ut noen dråper, for noen så renner melka slik at det er litt plagsomt fra relativt tidlig i svangerskapet. Det er ikke unormalt at det ikke er en eneste dråpe før etter fødselen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå