Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 igår oppdaget jeg en kul i brystet mitt. den er vond når jeg tar på den. ikke så stor. ligger på overkant av brystvorta på en måte.hva kan det være?jeg har ekstremt mye kreft i familien , kun vi unge igjen som ikke har noe - ennå... skal ta en tlf til legen til uka - å høre... men kjenner jeg er redd. pleier å sjekke brystene hver kveld i dusjen , blitt liksom vanesak det... kan også opplyse om at jeg har prøvd å bli gravid siden mai 2007... over 2,5 år siden.. ingenting...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg tipper det er en hoven kjertel eller lignende. Mener å huske at det er et "godt" tegn hvis de er ømme, fordi man som regel ikke vil føle den ømheten ved kreft. Men ta deg en sjekk, hvis du er skikkelig redd stikker du på legevakten, så slipper du å bruke hele romjulen på å være redd.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Høres ut som en betent kjertel, tror du kan senke skuldrene og vente noen dager så blir den nok mindre og forsvinner igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Men du burde betillle deg legetime å få hjelp til å finn ut hvorfor du ikke blir gravid og få hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå