Cat.68 Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Siden vi passert midnatt så kan jeg jo si at idag "26 des" har min sønn og svigerdatter sin egen berengnede termin, jeg drømte at de får den 28 des og Ul termin er den 1 jan. Kan man si dette er en spennede tid. hehehe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Oj..så spennende....blir spennende å se hvem som får rett. Vi visste ikke hva vi fikk og ville ikke vite det heller,natten før UL uke 18 drømte jeg veldig ekte at vi fikk gutt...det virket så veldig ekte. Så fra den dagen sa jeg at jeg tror selv jeg får gutt. Da dagen kom for fødsel ble det faktisk en gutt. Så ja....jeg syns du kan si det er en spennende tid nå...håper å høre hvilken dato det ble...lykke til med sønn og svigerdatter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå