Gå til innhold

Fy faen når er jeg rett og slett forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom profilen på facebook til en tidligere venninne, noe hun satte ut om meg som ikke var sant gjorde at jeg ikke orket og ha noe med henne og gjøre, nå har hun sikkert ikke peiling på at profilen hennes på facebook er åpen og hun har lagt ut bilder av meg med kommentarer som her er fitta, trollet etcc.. Finner meg faen ikke i at hun legger ut bilder av meg som jeg ikke har samtykket i og heller ikke slik trakkasering/mobbing når folk tydeligvis tror på henne og ikke vet hele sannheten. Hva gjør man? politianmelder henne??

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+pepperkakemannen!
Skrevet

Du kan anmelde for trakassering, men jeg ville først rapportert til facebook. Uansett er det hun som taper på det, ikke du ;-)

Skrevet

folk har ikke lov til å legge ut bilder av deg uten din tillatelse, så om hun ikke fjerner dem så kan du faktisk politianmelde henne

Skrevet

Jeg hadde rett og slett ringt henne, så hadde jeg sagt "hei det er ......! Du vet at profilen din på facebook er åpen for alle?" med en ganske besteme tone, så hadde jeg vært stille å hørt på hva hun hadde å si, og tatt det derfra. Ikke sagt noe stygge ord eller høyrøstet, bare bestemt. Jeg hadde dyttet inn at oppførselen hennes var ganske så barnslig, og spurt om hun gikk på ungdommskolen!

Skrevet

Å gjøre det som anonym 01.29 sier, vil være å la denne eks venninna slippe altfor billig unna.

Gjør nå som de første anonymene som svarte. Meld fra til facebook først, og hvis hun enda ikke har fjernet bildene, så politianmeld henne. Da får hun en liten brennmerke, og vil sikkert ikke finne på å gjøre samme tabbe om igjen.

Skrevet

Du må ikke finne på å gjøre sånn som annie 01.29 sier, det blir på helt feil nivå.

Anmeld til politiet ja, dette er helt klart trakassering.

Skrevet

dette er jo trakasserig på høyt plan. kontakt facebook og ev politiet etterpå

Skrevet

For politiet har sikkert ikke bedre ting å gjøre enn å jakte på facebook-baksnakkere *dask-i-panna*

Beklager, men dette ville jeg først og fremst rapportert til facebook og så tatt en tlf til henne.

Skjønner du er forbanna, men å politianmelde drittsnakking er vel å ta i....?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...