Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk 10 like hvite badehåndkler ;(
~sjiraff~ Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Fikk bare masse flott! Ungene fikk kanskje noen litt sånne rare ting, men sånn er det alltid )
alvamamma Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 ÅÅh, de ville jeg gjerne hatt :-) Kan de byttes mot en gusjegrønn duk :-)?
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Åhh, da hadde jeg vært glad!!!) Mannen her liker å drite meg litt ut, så han hadde i all fortrolighet sagt til svigermor at jeg ønsket meg bakeunderlag.. Og som sagt jeg fikk! Fra coop:) Jeg visste såklart dette, og sa til gjengjeld at han ønsket seg voksduker, og det fikk han. Av sine egne foreldre. ( Altså egentlig trengte vi dette altså). Men, tross alt bedre enn refleksbåndene jeg fikk i all seriøsitet av mannfolket for 3 år siden. Refleksbånd til å denge rundt armen..
Dronningen! Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Det finnes ikke kjipe julegaver! Tenk på de som aldri får noen gaver i det hele tatt.... Ps: om det er så veldig kjipt så bytter man gavene i stillhet og later som ikke`no!! God jul:o)
Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2009 hoho ja det var kanskje ikke så ille, men vi har masse håndkler fra før av;( gusjegrønn duk? ohh lækkert!
Gulosten™ Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Tar gjerne 10 hvite badehåndklær jeg! Fikk ingenting jeg ikke likte. Kan ikke huske jeg har fått noe jeg ikke har likt noengang.
suseduse Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Eneste kjipe jeg fikk var et sengesett vi ikke likte, men det kan vi bytte, så kan jo ikke klage egentlig da... Men kjipt å bytte da Jo, og en baderomsvekt som helt klart er defekt, for viser alt for mye!
Gjest cunning stunts Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Er det fokuset ditt for jula? Gratulerer.
Stratos med 3 barn Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 vi fikk en hytte bok, slik til å skrive hilsner i! Det er bare det at vi har ingen hytte... Trodde et øyeblikk hytta til bestemor fulgte med jeg, men det ser ikke slik ut. Forstår mindre av dette ja!
erteposen + 4 Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Badehåndkler er kjpe. De tar så masse plass!! Ellers er det bedre med hvite enn en farge på håndkler. Jeg fikk verdens styggeste pysjamas, en kongeblå med broderi i et pelsstoff. Den er så stygg at den blir styggfin:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. desember 2009 #12 Skrevet 26. desember 2009 Åh, jeg tar gjerne 10 hvite badehånkler:) Bytter ut mine blå med bare hvite for tiden;) Fikk vel egenlig ikke noe kjipt jeg
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. desember 2009 #13 Skrevet 26. desember 2009 Hihi... Jeg fikk et skikkelig tacky håndmalt bilde fra Gran Canaria... Fra søsteren min! Og jeg er veldig usikker på om det er ironisk ment... :/ Vi har nemlig veldig ulik smak.. Hun liker sånn type lavalamper, "pels"puter og syngende julenisser.. Jeg liker det kanskje litt mer minimalistisk.. Så da lurer jeg litt på om hun kjøpte det bildet fordi hun trodde jeg likte det, eller for å være morsom...? Uansett.. Skal henge det opp i gangen jeg.. Til hun kommer på besøk! Ellers har jeg fått et par gyselige nisser (hater nisser!), elektrisk pepperkvern med lys (har man bruk for det!?) og en ganske fæl duk med julestjerner på.. Men jeg går ikke rundt og er misfornøyd altså! Er bare glad for å få gaver, uansett hvor rare de måtte være.. ;-)
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #14 Skrevet 26. desember 2009 Fikk en del klær som var for små, skjer egentlig hvert år - fra samme sylfide folka i familien..... I år skal de byttes. Jeg er gravid attpåtil.... så har ikke nubbsjangse til å få de på. Ellers ett oransje pledd ...... humm ... lekkert!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. desember 2009 #15 Skrevet 26. desember 2009 Hadde jeg fått 10 LIKE håndkler, hadde jeg glatt bytta ut de jeg har med dem! Har endel håndkler som matcher da, men har mye som ikke ligger i hylla på badet også! ) Fikk ingen kjipe gaver i år, bare ting vi ønska oss, og trengte
Pysa Skrevet 26. desember 2009 #16 Skrevet 26. desember 2009 Fikk et pinnsvin som skal stå utenfor døra.... Det går i søpla.
Ugl@ Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 Nei, vil ikke si noen av oss fikk kjipe gaver, hvite badehåndklær hadde jeg også vært glad for fikk selv et par lys grønne, så fikk jeg veldig fine gaver av mannen min også da så er ekstra fornøyd. Ga selv noen håndklær i julegave, og de var alt annet enn billige i hvertfall, ga noe annet i tillegg for å gjøre det litt mer spennende.
Dronningen! Skrevet 26. desember 2009 #18 Skrevet 26. desember 2009 Nå skjønner jeg hvorfor 5- åringen i svigerfamilien var missfornøyd med en av gavene sine, han har sikkert lært det av de voksne!
Fruen i huset Skrevet 26. desember 2009 #20 Skrevet 26. desember 2009 Kan virkelig en GAVE være kjip? Ironisk!
Ksenia & Anjem Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 26. desember 2009 Ja spesielt når man spør deg hva du ønsker deg og de kjøper noe helt annet og som du har masse av fra før.
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #22 Skrevet 26. desember 2009 Nei, jeg fikk bare fine gaver, skrev ønskeliste til meg og jentene og fikk alt vi ønsket oss pluss espressomaskin:) Anbefales å gjøre det:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. desember 2009 #23 Skrevet 26. desember 2009 Her deler vi ønskelister så bare godt mottatte gaver her :oD På min datters vegne var det litt kjedelig at de som kjøpte møbler til dukkehuset hadde misforstått hvilke møbler som passet, så de går vi og bytter på mandag. Men det er jo peanøtter og like greit å ha en morro aktivitet å se frem til på mandag når mannen er på jobb og vi andre har "ferie".
Bettybu Skrevet 26. desember 2009 #24 Skrevet 26. desember 2009 Rød juleduk er egentelig greit nok, og den passer på kjøkkenbordet......Stuebordet er større (180 cm duk til 180 cm bord det....) Og det er vel på stuebordet det blir brukt duker... Det som var mest galt med den var at den var av sånnt "kjipt" glatt umulig stoff...Sånnt som ikke ligger stille.. Fikk også en lilla duk, som hadde vært ok på stuebordet...men samme str.... Fikk duker av gubbens søsken, då blir det vel sengetøy eller håndkle neste år?? Thi-hi.. Tror den ene var "home?" og den andre muligens Rema1000 siden de jobber der... Vet ikke hvor jeg eventuellt skulle prøvd å bytte dem heller....
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. desember 2009 #25 Skrevet 26. desember 2009 hehe, tja, fikk en pakke med wc-rens, sånne som du henger i toalettet, av søskenbarnet mitt med familie. er sånn gammelt design, altså en meeeeeget billig utgave, med mindre den faktisk er flere år gammel..! Søstera mi fikk samme, og foreldrene våre en 5-pak med småååå kjeks, sånne kopier av "ordentlige" kjeks... Hehe... Prøv å bytte det dere...! Ungene fikk sokker, og det er jo helt greit. Men lillebror sine blå sokker med røde, gule og grønne blomster blir nok heller bruk til storesøster, spesielt når de attpå til var en str større enn hennes... Men ærlig talt, jeg syns det blir for dumt rett og slett....! Vi vet jo godt at de har dårlig råd, så i stedet for å gi sånne helt tåpelige ting, kunne de heller spart seg de kronene og heller skrevet et koselig kort. Hadde syntes det var mye bedre...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå