OsloMor Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Kan man ikke fjerne vennesforespørselen lenger? Hadde bare slik at man kunne sende meg melding, og nå går ikke det lenger:) Måtte adde en 20 åring i klassen min også ( no offence dere unge), grrr.
Dronningen! Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Du kan vel ignorere ennå? *liker heller ikke unge elever på lista mi*
OsloMor Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 He-he, jeg er jo også elev, men fortsatt ganske uaktuelt. Ignorere har jeg gjort med mange andre i klassenø. Men, akkurat henne pratet jeg med på juleavslutningen, helt ufrivillig, og da synes jeg liksom jeg måtte bekrefte henne. Uff, jeg begynner å bli blaut.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Nei, man kan dessverre ikke egentlig det - kan kun gjøre slik at det bare er "friends of friends" som kan adde - men kan ikke gjøre slik at ingen kan... Men i alle fall; Privacy settings ---> Contact information ---> Add me as a friend... Men nei, fungerer ikke å kontrollere det helt.
Snakkelittmeddeg Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har klart å få det sånn at ingen kan adde meg... Personverninnstillinger -> kontaktinformasjon -> legge meg til som venn -> kun venner. Da skal det vel være sånn som før? =)
OsloMor Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2009 På meg er det kun valget mellom venners venner og alle, kun venner alternativet er borte, så ikke mulig nei.
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Du kan ha henne som limited da, dvs at hun bare kan se litt av profilen din. Men ikke alle bilder, veggen din osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå