Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Prøver her også jeg. Lite respons på skravle. Jente 3,5 år. Sluttet med ble i sommer. Ingen uhell på dagtid. Mange uhell om natten så hun bruker nattbleie. MEN; hun får ikke til å bæsje på do. Hun MÅ ha bleie på for å få det til.. Hun holder seg lenge om jeg sier at vi ikke har bleie eller at hun må forsøke å bæsje på do.. HUn har prøvd mange ganger uten hell.. Jeg har lokket med gull og grønne skoger uten hell.. Hva gjør man???
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Vi kjøpte sånne haribo smågodter og ga en hver gang han satte seg på do fordi han ville forsøke. Etter et par dager fikk han han hvis det kom noe i do og etter ennå et par dager fikk han ikke når det kom tiss, bare bæsj. Funket fint her, Brukte to uker om sommeren på å få han tørr dag/natt/tiss/bæsj. Så dro han til mor og neste gang vi skulle ha han hadde hun begynt med bleier fordi "hun skulle få han til å slutte på 3 årsdagen..." Hurra for sånne mødre....... Men det funket i alle fall:-)
suseduse Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Gutten her sleit en god stund med å få bæsjet på do, men vi satt sammen med han og presset (viste han hvordan han skulle gjøre det). Første gangen blei han litt redd og ville gi seg når den stod ut av rumpa hans, men vi hadde lovet han lenge en tur på lekeland når han fikk til dette, og det minte vi han på og sa at nå kom den snart i do. Vi viste også veldig glede og hoppa og dansa når han fikk det til. Skrøyt veldig av han de gangene han prøvde å ikke fikk det til og. Nå er lekeland et sted han elsker, så den belønninga var stor for han. Håper du får det til snart, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå