Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Alt man skal finne på å spør om!:-) Men jeg har mensen i nesten 7 dager og der en lenge!! Og jeg blør mye hele tiden. Veninna mi har mensen i 3 dager og har bare noen dråper her og der..høres flott ut ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Nå har jeg den i 7 dager . Men når jeg gikk på p sprøyte hadde jeg den i 6 mnd og når jeg hadde spiral hadde jeg den i 3 uker ,hver mnd i 4 år ! Så 7 dager er ingenting for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå