Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Hmm.. Et lite dilemma:-) Skal på fest i morgen og har lagd en avtale med en gjeng med jenter om at vi skal samles hos hun ene og kose oss. Dette har vært planlagt i ukesvis. Men så, kom besteveninnen min hjem, overraskende på lille julaften. Hun og den ene jenta på den festen jeg skal på tåler ikke hverandre. Så besteveninna mi lurte på om jeg ville komme til hun og mannen og spise og drikke vin. Jeg klarer ikke velge!! Har mest lyst til jentefesten, siden jeg aldri går ut. Men så ser jeg veninna mi ganske sjeldent også. Tror veninna mi blir snurt om jeg ikke kommer til dem.. skikkelig fjortis dilemma, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Helt klart festen, den ble avtalt først og du har mest lyst til det. det er kun du som lager et problem ut av dette. Livet er for kort til å henge seg opp i slike problemer.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 kan du ikke gå til venninnen din på formiddagen eller noe?
Lillesnuppis Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Avtalen hadde jeg gått på. Så hun spør om du kan komme hjem til henne fordi hun ikke tåler en av jentene på festen. Sorry, men da hadde jeg hvertfall gått på avtalen. Syns det er litt respektløst å innvitere deg når hun vet du har en avtale fra før av jeg da.
AndreVonDrei Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Ville nok prøvd å få til begge delene på et vis, jeg. Si i fra til bestevenninnen din at du har en avtale som er planlagt i ukesvis, men at du har veldig lyst til å se henne. Så kunne du jo dratt til henne først og så komme litt senere på jentefesten kanskje? Lykke til! Skjønner dilemmaet ditt -jeg hadde blitt litt rådvill jeg og hvis det skulle dukke opp to ting på den ene av de fire kveldene jeg går ut i året ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Det er ikke rettferdig å la andre ta konsekvensen av at man ikke klarer å skvære opp med noen. Å forvente at du skal la være å gå på en fest bare fordi det ikke passer henne å gå på denne festen....utrolig at hun i det hele tatt spør. Hun må vel kunne klare å finne tid til deg på et annet tidspunkt enn akkurat når du skal på denne festen, hvis ikke mener jeg det er hennes problem. Inviter henne til dere en dag i julen, så har hun i hvert fall ikke noe å klage over, da har hun jo fått alternativer, og får takke seg selv hvis hun ikke får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå