Gå til innhold

Mannen sitter og ser inglorious bastards, og magen min knyter seg!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg takler ikke sånne filmer, det blir altfor sårt for meg... sist han så en film i samme gata endte jeg opp med å gå på rommet og gråte. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg er altfor sart for slike filmer!

Sambo mener det er slike filmer som er "bra" da, og han gjør tydeligvis ingenting av å se sånt.

Pleeease si at det ikke bare er meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket den filmen!!

Men jeg er en typisk filmnerd da;-)

Men jeg klarer å skille fim og virkelighet og blir sjeldent påvirket av det som skjer på film.

Men jeg husker en gang jeg så en film som jeg ble fysisk dårlig av. Ble kvalm og elendig i dagesvis etterpå, for den var så grusom.

Men du er ikke alene, min svigerinne er på akkurat samme måte, så broren min må pent se slike filmer alene=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, jeg også klarer å skille mellom film og virkelighet, men denne handler vel om ting som har vært? Jeg blir dårlig av filmer som viser hvordan ting er, kan være, har vært... huff, dårlig på å forklare meg er jeg også :) Men filmer som har "filmvold" gjør meg ingenting, hvor man sloss i lange tider, og skyter hverandre men fremdeles står oppreist. Skjønner? :) Vold som man ikke kommer levende fra, i virkeligheten :)

Jeg syns det er unødvendig av meg å be han skru av, men samtidig er det faktisk 1.juledag... han kunne venta. Hadde håpa å se en film ilag med han, men... :o)

Skrevet

Joda, det kunne ha vært, men Quentin Tarantino filmene er jo kjent for å overdrive;-)

Jeg liker voldsfilmer jeg..hehe. Høres sikkert rart ut, men det kommer selvfølgelig helt an på filmen og regien på filmen.

Er stor fan av splatterfilmer, zombiefilmer, fantasyfilmer, grøssere og thrillere. Men jeg kan ikke forklare hvorfor.

Filmer som har ekstrem vold ser jeg stort sett på som litt komiske, og klarer å se ironien i det.

Men om mannen din vet at du ikke tåler det kunne han godt ha ventet med å se den.

Du får sette deg i godstolen med en bok og noe godt i glasset du da :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er mulig altså (jeg har ikke peil på film), men krigen har vært, jødene ble drept, osv osv... Det blir for tett på en måte, selvom jeg overhodet ikke har noe tilhørlighet til det...

Grøssere, thrillere og fantasy er flott, det liker jeg! :)

Ekstrem vold er helt greit, hvor man blir slengt ned 20 etasjer, og fortsetter å fighte... det ER jo komisk! :)

Ja, han kunne jo det. Tror han syns det er litt "dumt" at jeg ikke liker disse filmene, og jeg vet at han kommer til å bli stille og forsmådd om jeg nevner det....

Ikke har jeg godstol, og ikke har jeg noe godt til glasset heller! Haha :o) Men jeg får vel heller finne senga mi, der er det stille og fredelig :)

Skrevet

Gladvolden til Tarantino, den liker jeg også:)

Sett Death Proof Cherry, ikke Tarantinos beste men ganske herlig allikevel.

Skrevet

Ja, Death Proof var fantastisk=) Hehe, helt usannsynlig, men desto mer fantastisk! Skulle hatt en sånn bil ..hehe.

Både Tarantino og Robert Rodruigez er konger i mine øyner ;-)

Skrevet

Jeg syns det er en kjempefilm :-) Derimot hadde det vært en doku-film hvor de viser krigens bakside hadde nok jeg også kapitulert, det orker jeg ikke se, men denne kan jeg se på som ren fiksjon.

Skrevet

Jeg pleier å klare det helt fint.

Men den "requiem for a dream" grøsser jeg av da... Det er seriøst den ekleste filmen jeg har sett. grøss.

Skrevet

Helt enig, to nissevampyrer, den filmen er rett og slett hjerteknusende fæl :-( Skal aldri aldri se den igjen.

Inglorious bastards, derimot, digget jeg :-)

Skrevet

Gladvold fra Tarantino er rett og slett herlig!!

Digger Inglorious Bastards

Beste Tarantino er Reservoar Dogs, spesiellt den scenen der Michael Madsen kutter øret til politimannen

Skrevet

Jeg elsket den filmen, men skjønner godt hva du mener likevel. Den første halvtimen er det verste, synes jeg. Akkurat den biten vet vi skjedde utallige ganger med tusenvis av mennesker, så det er ekkelt å se på. Men selve filmen er veldig underholdende og rent oppspinn fra ende til annen, så det er bare å ta det for det det er :)

Skrevet

Hehe,jeg takler også filmer dårlig.Ikke sånne filmer som du snakker om,men grøsser og slikt..Så en i går kveld,og etter det fikk jeg ikke sove og jeg turde heller ikke å gå ut av rommet:-/

Men tror jeg er ganske ekstrem der,samboer nekter meg å se slike filmer..Fantasien min er på topp og dere har ingen ide om hva rart som har vært innenfor disse veggene:-)Han tror seriøst at jeg er smågal avogtil.Selv har jeg funnet ut at jeg vil lage min egen film,tror jeg hadde klart å skremme vannet av de fleste for som sagt så er det ingeting i veien med fantasien min;o)

Skrevet

Jeg ser med glede Kill Bill.

Men da dattera mi var 4 mnd satte jeg og mannen oss ned og så "tsotsi" (en kriminell finner en baby og prøver å ta seg av den), ble jeg sint og lei meg, og ville ikke se filmen ferdig.

Å prøve å lese Elskede av Toni Morrison var også et misslykket prosjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...