førstegang...1 Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har hatt og har veldig lyst på barn så dette var veldig planlagt. Men i dag så klarte det å smyge seg på masse tanker om jeg virkelig er klar for å få barn, hvor mye alt vil forandre seg, kommer jeg til å gjøre ting riktig, bli en god mor ++++.....? Jeg er veldig ordentlig av meg, og vil jo selvfølgelig at alt skal gå bra. Vet jo at det er første gang for alle den første gangen, men føler liksom at jeg vet utrolig lite om det å være mamma. Litt skumelt....
Silene_Silanum Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Det ER skummelt. Jeg var vel en av de som ingen kunne se for seg som mamma. Men herregud som man forandrer seg så fort man får barn. Man BLIR klar Nå har jeg hatt Sofia i seks måneder- og utlært blir man aldri. Jeg var kjempebekymret mens jeg gikk gravid- var sikker på at jeg skulle få store problemer med å få en baby. Men vet du- alt går seg til- og man klarer alt man må klare. Bare husk å stole på deg selv- man vet som regel best selv hvordan man skal gjøre ting med sitt eget barn.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Du skal jo bekymre deg litt, det er vanlig, og et typisk mamma tegn. Blir utrolig hvor mye du kommer til å bekymre deg for framover:) Du kommer helt sikkert til å bli en fantastisk mamma! Første gangen er skummelt uansett hva man gjør!
Yo&La+spire Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Kan fortelle deg at det er ikke sikkert det blir så mye bedre andre gangen, hehe;) Eg blir tobarnsmor i april, og dattera vår på 2.5 år har eg kontroll på. Hun er jo en del av familien nå, og alt rundt henne er veldig naturlig. Men TO barn?! Og denne gangen blir det EN GUTT! Hjelpe meg....Synes nesten det er skumlere nå, hehe...Så helt klar og forberedt blir man aldri, men det er utrolig hvor fort man venner seg til et nytt lite medlem av familien altså (og bekymre seg er den veldig naturlige, men kjipe delen av å få barn. Man bekymrer seg jo selvfølgelig litt ekstra når man er så glad i noen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå