Gå til innhold

Hva syns dere om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott utsikt!, Fint at det er ende, likte uteplassen. Synes standaren er grei, enkle og billige løsninger på bad, det er ikke lagt inn mer penger enn nødvendig i arbeid utført på dette huset. Aner ikke prisnivået herså det kan jeg ikke si noe om.

Skrevet

Vi ønsker oss egentlig enebolig, men dette huset har jo det vi trenger av rom. Hva syns dere om å bo slik versus enebolig? Om vi kjøper dette kan vi legge mye i oppussing da vi får mer for det vi selger, og har lite lån. Svært rimelig i forhold til enebolig i Førde som gjerne koster rundt 4 mill.

Skrevet

Hvis jeg kunne velge ville jeg ha valgt en litt sliten enebolig, enn et nyoppusset rekkehus hvis prismessig det var det samme.

Men her er man så forkjellig. Hvis tanken er at dere ønsker å flytte inn i hus etterhvert ville jeg ikke gjort det.

Skrevet

Hvis det skal pusses opp til fin standard må dere legg inn ca 1 mill. og da blir det ikke svært billig sammenlignet med eneboliger.

Skrevet

Herrefred, lurer på hva du er vandt med dersom du mener dette huset må pusses opp for en mill! Syns det var fint jeg!

Skrevet

Syns det var kjempefint!!! Hadde absolutt ville bodd der! Og etter min mening, så er det jo bare å flytte rett inn. Ikke noe som trenger å pusses opp der vel?

Skrevet

Til å være rekkehus synes jeg det var kjempefint.

Skrevet

Greit nok, men jeg ville aldri bodd så tett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...