Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20322820&sid=xz14ngdsK5Sm309775
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Flott utsikt!, Fint at det er ende, likte uteplassen. Synes standaren er grei, enkle og billige løsninger på bad, det er ikke lagt inn mer penger enn nødvendig i arbeid utført på dette huset. Aner ikke prisnivået herså det kan jeg ikke si noe om.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Vi ønsker oss egentlig enebolig, men dette huset har jo det vi trenger av rom. Hva syns dere om å bo slik versus enebolig? Om vi kjøper dette kan vi legge mye i oppussing da vi får mer for det vi selger, og har lite lån. Svært rimelig i forhold til enebolig i Førde som gjerne koster rundt 4 mill.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Hvis jeg kunne velge ville jeg ha valgt en litt sliten enebolig, enn et nyoppusset rekkehus hvis prismessig det var det samme. Men her er man så forkjellig. Hvis tanken er at dere ønsker å flytte inn i hus etterhvert ville jeg ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Hvis det skal pusses opp til fin standard må dere legg inn ca 1 mill. og da blir det ikke svært billig sammenlignet med eneboliger.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Herrefred, lurer på hva du er vandt med dersom du mener dette huset må pusses opp for en mill! Syns det var fint jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Syns det var kjempefint!!! Hadde absolutt ville bodd der! Og etter min mening, så er det jo bare å flytte rett inn. Ikke noe som trenger å pusses opp der vel?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Til å være rekkehus synes jeg det var kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Greit nok, men jeg ville aldri bodd så tett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå