Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Har prata med et par venninner av meg, som også er single. Og fått tips om at jentene ikke må vise interesse hvis de blir forelska i noen. De må spille kostbar, la mannfolka jakte på seg, og gjøre det spennende for dem. Late som de ikke er interessert, og gud bevare hvis de ringer først eller sender flere meldinger enn gutten. Er det virkelig sånn det er i dette landet? At hvis ei jente blir veldig betatt av en gutt, så må hun sitte og vente til han gir henne oppmerksomhet? At det ikke er lov for jenter å kjempe for gutter de vil ha, for da blir de oppfattet som desperate? Hvorfor blir ikke mannfolk som ringer/sender roser/inviterer dama på besøk oppfatta som desperate? Bare lurer på det. Har ikke så mye erfaring med forhold, og er single nå.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 må legge til at jeg ringte til en av mine gode nettvenner og inviterte han over på en middag i romjula, og vi prøvde å finne ut når det passer best. Blir jeg oppfattet som desperat og masete? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå