Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Argh.. Mannen kommer innom i morgen (er sjømann) en kjapp tur, og reiser igjen dagen etter, Jeg skulle egentlig være ferdig med mensen i dag, men jeg blør mye enda. Har ikke sett hverandre på lenge og jeg vil kose meg!! men liker ikke å ha sex når jeg har mensen, blir så grisete..:-/ Er det noen som helst måte man kan stoppe mensen på? Har p-piller, er det brukendes på noen måte?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Det går nok ikke så fort uansett desverre! Hvilke p-piller har du?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Du greier nok ikke stoppe mensen nei, beklager. Har du fått den så har du fått den.... Å ta p-piller nå fører vel bare til forstyrrelser i syklusen og kanskje enda lengre blødninger:s
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Bruker Diane, eller den erstatningen for Diane.. Å, så kjedelig!! Jeg hater mensen :-( Kanskje jeg kan gjøre et unntak, men det byr meg virkelig i mot.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Jeg vet ikke, men går det ikke an å ta en diger dose med p-piller da? Skjønner at det er surt, men ..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Du kan stoppe mensen med piller du får hos legen, men de må du begynne å ta 3 dager før forventet mens!! (primolut)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Primolut tar man for å fremprovosere en blødning, så det ville jeg i alle fall ikke tatt:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Før dere har sex kan du jo bruke en sånn vaginal skylling ("douche"), får sikkert kjøpt det på apoteket. Da får du i alle fall bort det som er helt opp i skjeden. Hvis du er helt på slutten så er det sikkert ikke så kraftig blødning i morgen, og da holder sikkert det en stund. Dette anbefales ikke å gjøre regelmessig, men for et engangstilfelle er det nok OK.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 Skriver under hos anonym 13:00 over her. Ikke ta noe p-piller og styr på. Lengden på blødningen kommer like mye an på hvor stort "sår" en får når slimhinnene støtes bort, så det er ikke så mye å gjøre fra eller til etter blødningene starter. Er dessuten veeeldig usunt å prøve å stappe i seg piller. Evt. jeg bruker tampong inntill vi skal ha oss, men da må jeg ha en del glidemiddel..er jo dønn tørt oppi der etter tampongen. Men ikke noe særlig griseri sånt sett da.. Lykke til!! Hvis alt annet feiler, gå i dusjen. Det gjør vi. Så spyler mannen bort evt. gris han har fått på seg, så ser jeg ingenting etterpå. Får heeelt spasmer av å ha sex under mensen, men.. Sometimes you gotta give one for the team
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå