Gå til innhold

Stappmett faktisk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekstremt slitsomt....

 

Julen handler ikke om gaver og kjøpepress, den handler om etepress og matvarehandelen!

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Ete braaaa. Mat braaaa. Mye av den. Gjerne på sofaen. Sørg for å ha slekt som ikke krever manerer og at man SITTER for å spise. Krever selvsagt løse klær. Anbefaler Hello Kitty kosebukser til alle av hunkjønn uansett alder og størrelse. Og mengder av Gjøvik Sjokoladefabrikk. Og mengder av akevitt under betegnelsen "sykebrennvin" (en munden liten måke-skade, halve ryggen komplett spasme - så alle må hente ting til meg, også en fordel).

Skrevet

Jeg har også spist forjævelig mye i jula. I skrivende stund befinner jeg meg inni et par særdeles vide svarte joggebukser, og hvis jeg skulle være så dum å smette inn i mine vanlige jeans kan jeg dekke til de bugnende lovehandlesne med en svart tunika jeg fikk til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...