Gå til innhold

Ågud, trenge hjelp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dokke erfarne mødre. Igår kveld åt eg julemat rund halv 8.. Åt potet, svineribbe, dampepølse og ribbefett.. Når eg var ferdig å ete, så pumpa eg ut melk.. Ho fekk mat rundt 9.. Rundt 1, begynte lillejenta mi på snart en mnd å få vondt i magen, og det holdt på fram til klokka 3.. Så eg va bombesikker på at det va julemiddagen som ga ho mageverk, sida det er ganske tung mat å fordøye.. Smart som eg var, så ga eg ho melka eg pumpa ut igår kveld, idag tidlig, og ho hadde vondt i magen fra 2 og til 6.. Etter det, så ga det seg, og no ligge ho å søve godt.. Eg va sikker på at det var julematen fram til ista, da var det ei som sa at det ikkje e sannsynlig at det e det, sidan det var så kort tid fra eg åt, og til ho fekk vondt... Så no er eg kjemperedd for at det ikkje va julematen som gjorde det, men noke anna.. :( Noken som kan hjelpe meg litt her, og forklare meg litt? Feks kor lang tid det tar fra eg ete noke, og til det går i melka? Og er det sånn at eg feks kan ete kål no, og amme om en time, og så kan ho få vondt i magen i måra kveld? Sette VELDIG stor pris på svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...