Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Tror det var på Rudo jeg så reklame for ammestol. Syntes den så fin ut jeg....
veldig fødeklar Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg bruker en saccosekk til å amme i. Er helt super, der kan man få lagt seg til i sikkelig behaglig stilling. Har også brukt en gyngestol, men liker saccosekk bedre.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hmmmm.... har jeg ikke tenkt på en gang, men ser for meg at det kan være tungt å komme seg ut av den etterpå med en liten baby?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Har forresten en lenestol nå som er så nedsittet så må ha meg noe nytt innen babyen kommer, derfor jeg lurte litt på denne ammestolen som jeg har skjønt skal være veldig deilig
MillaCamilla Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Vi har tittet litt på Delta-stolen i saueskinn fra Brunstad til evt "ammestol" da den er veldig komfortabel og blir en del av stuen. Men må se an litt først. Visste ikke at det ble produsert egne ammestoler.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Jeg så den på siste siden i Rudo-katalogen Ellers hadde ikke jeg visst om dette heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå