Elin snart mamma til 3 Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 lillegull har hatt en stygg hoste nå i 3 uker som ikke vil gi slipp. Vi var på legevakten med han på søndag da han også kastet opp å hadde feber i 2 dager. De sjekket crp'n han da å den var bare på 10 så legen sa det vill gå over av seg selv. Fikk beskjed at han hadde ørebetennelse og halsbetennelse. I dagene som er gått er junior ikke blitt bedre å kastet opp både i dag å i går. Hosten sitter fortsatt å han snørrer endel. Vi gir jo selvfølgelig nesedråper og paracet ved behov, men er det noe mer vi kan gjøre??(Har smurt mentholatum under føttene også) Synes så ufattelig synd på lillegutt som sovnet utmattet på brystet mitt etter han hadde kastet opp over hele sengen sin, gulvet på rommet sitt og utover pysjen sin.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Hvis dere sjekket crp sist på søndag og han fortsatt er dårlig så kan dere ta en tur ned og ta ny crp.. Kan hende at crp var stigende når dere var der.. Om det kun er Virus så er det jo som legen sier at han bare må stelles godt med.. Men om de er syke nok så kan de ha en utypisk infeksjon hvor antibiotika allikevel kan hjelpe,.. Så ofte om det ikke blir bedre så hender det allikevel at legen skriver ut medisiner til de små.. Masse god bedring.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 tusen takk er ikke lett det her å man vil jo kun det beste for de små. Veldig lurt å sjekke crp'n igjen for jeg synes det er merkelig at han ikke blir bedre.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Ja jeg nøler ikke med og dra tilbake om mini fortsetter og ha feber og er generelt dårlig.. Gir det gjerne noen dager.. Men så har jeg sett ofte at crp kan ligge ved virusnivå også plutselig vippe over.. Og da blir de gjerne fort kvikke igjen med penicilin.. Er lettere og pådra seg en infeksjon når man har nedsatt almenntilstand over lengre tid også.. Så om det startet som en virusinfekjson så kan det ha utartet seg..
Gulosten™ Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Ta ny CRP ja. Gi godt med drikke, hvis han kaster opp fremdeles gi 5 ml hver halvtime. Blåbærsaft eller Farris og eplemost blanda. Sov med sengehodet hevet. Luft godt på rommet (med mindre det snør inn ). Kom dere til kiroraktor så fort som mulig, hvis dere gidder å kjøre til Bekkestua kjenner jeg en kiro der som er fantastisk.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2009 send meg nr på fjaseboken jeg kan kjøre til månen jeg når det gjelder lillegullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå