Mrs Inked Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Ifølge sist jeg hadde mens så er jeg 12+1 idag. Men for noen dager siden kjente jeg et lite spark rett "under" navlen. Og det føltes ikke ut som et fantomspark. Dessuten så kjente mannen et lite spark nederst på magen. Så vi lurer veldig på om jeg er lenger på vei enn anntatt. Svigermor har også sagt at hun syns jeg så gravid ut før jeg angivlig skal ha blitt gravid. Så vil så gjerne ha en tidlig ul for å bekrefte om dette er tilfelle eller ikke. Problemet er bare at jeg har ikke time til første kontroll før 5 januar, og da er jeg 13+5. Pluss at jeg er redd for at legen ikke vil ta meg på alvor. Også lurer jeg litt, for det er vel ikke normalt å kjenne et spark utvendig når man er 12+1? For jeg kjenner bare mer og mer spark, og masse romstering.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Har du vært gravid før? Jeg kjente faktisk første bevegelsen når jeg var 11+ denne gangen. Vet jo mere hva jeg skal kjenne etter Det er også normalt at magen kommer tidlig når man har vært gravid før. Men du kan jo evt ta en privat UL-time dersom din lege ikke vil sende deg på tidlig UL.
Mrs Inked Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2009 2 gangs gravid. Men sparkene er så tydelige, også det mannen min kjente. Og et foster på 5cm kan vel umulig sparke så hardt at det kjennes så tydelig utvendig. Dessuten så kjenner jeg kontinuerlig bevegelse i hele magen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Hmmmm..... be legen din om å få en tidlig UL du, greit å få sjekket det ut
Mrs Inked Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2009 Skal gjøre det=) Har time til første kontroll 5 januar, da er jeg 13+5 så håper de tar meg på alvor.
Mrs Inked Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2009 Fant fakisk ut at på det legekontoret hvor jeg har fastlegen min så har de også gynokolog som faktisk har både vanlig ul og 3d ul=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Så bra da, spent på å høre åssen det gikk
Mrs Inked Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2009 Var nettopp å tittet på sida di, og du har faktisk termin samme dag som meg=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Arti da Hvor holder du til da? Selv skal jeg føde på Ullevål.
Mrs Inked Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2009 Er fra Oslo, men bor i Sør Trøndelag, så blir St Olav her ja=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Jeg er fra sør-trøndelag jeg da
Mrs Inked Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2009 Ok. Hvor da? Bor i Tydal vi.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. desember 2009 #13 Skrevet 26. desember 2009 lengre nord jeg da, fra Melhus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå