Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Er gravid 12+2 år og har bursdag i januar. Jeg sliter med å finne på hva jeg skal ønske meg til bursdagen min. Blir 33 og føler egentlig at jeg har det jeg trenger. Noen damer her med fikse ideer?
sunnill Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 parfyme f.eks! eller bare et gavekort sjøl om det kan vøre kjedelig.men greit det å etter som en ikke vet hva du ønsker deg.
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 jeg syns det er veldig greit med gaver som kan brukes opp eller spises opp.. Hva med spa produkter fra body shop og sånne ting? Jeg ønsket meg slike gaver i fjor, og fikk en bøtte med en del tørrvarer, vaskemidler og kluter+++ Fikk også sjokolade, julekaker og annet spisende.. I år ga jeg bort øl og ølpølser til en kamerat, og han var stor fornøyd, var den beste gaven han fikk i år..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 sentrumsgavekort viss dere har det? da kan du vase å se i butikkan .. kjøpe det du ser å like!
ma:) Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Gavekort på fotpleie, massasje el. Kjempedeilig gave til å skjemme deg selv litt bort. Bare sjekk at det er behandling som kan tas av gravide også.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 dette var ikke en dum ide, heller ikke gavekort på massasje ol
FrkBomst&Frø Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Kinobilletter, stand-up, teater etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå