Gå til innhold

Endelig høygravid..... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det min tur å kalle meg HØYgravid!! :-)

Føles ut som om jeg har vært det i flere uker......Kun 40 dager igjen!! :-)

Magen sank i forrige uke, hvordan er det med dere damer? Når sank magen deres? (husker da det er 6 år siden sist)

Er veldig plaget med kynnere både dag og natt, tror jeg blir gal om jeg skal gå slik frem til termin...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, ja nå nærmer det seg :)

Jeg har igjen 48 dager, så ligger litt etter deg.

Kjenner at det meste har blitt tyngre nå, men er vel egentlig i god form.

Det er min første og jeg syntes magen har vært lav hele tiden, er det veldig tydelig når den synker?

Skrevet

Hei LilleKnott :-)

Ja jeg følte at det var ganske tydelig at magen sank. Flere kommenterte det... I tillegg har jeg målt meg regelmessig rundt magen og jeg gikk fra 121 cm til 118 cm. Altså magen er blitt mindre!! :-) Eller lavere..... :-)

Rotet frem dagboken min fra 2003, da jeg gikk gravid med min datter. Må bare si at jeg ble nesten litt deprimert! Tenkte at denne gangen var ting anderledes. Har følt at jeg har MYE MYE mer kynnere denne gangen og MYE MYE mer vondt i magen... men så feil kan man ta!! :-) hi hi... eller hvor fort man glemmer. ( hadde vel håpt at jeg kanskje kunne regne med at lille gutt vil komme litt tidligere) tror jeg må belage meg på å gå frem til termin denne gangen også!!! :-)

Noen andre med gode erfaringer med når magen har sunket? Evt når babyen har kommet? :-)

Skrevet

I forrige svangerskap sa jeg til samboer: "Nå tror jeg ikke det er så lenge igjen, se hvor langt ned magen er da..." -men jeg trodde jo fortsatt jeg hadde 3 uker igjen, eller noe. 3 dager senere kom gutten vår - 1 uke før termin. Nå mener alle at magen min er så langt ned, men jeg har ikke tenkt over det selv at den har forandret seg. Har termin 17. januar, og ikke noe er klart enda, så håper snuppa holder seg inne en liten stund til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...