Gå til innhold

Uff er ikke dette litt spesielt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spesielt. Slike folk må jo være noe psykisk galt med, tenker jeg.

Skrevet

Aldri hørt om disse dukkene....Reborn - født på ny? Pussig navn.

 

 

Dukken var forøvrig uhyggelig naturtro.

Skrevet

ble helt kvalm når jeg kom over det, ser jo ut som en død baby.

 

Hi

Skrevet

uff ja, må si den der var litt "ekkel". Blir rett og slett litt trist av å se en dukke som ser så ekte ut. Den ser ut som en død baby... Uff...

Skrevet

Husker at jeg så en dokumentar om mennesker som hadde slike dukker i USA. Det var som regel noen som hadde mistet et barn de var glad i og hadde fått laget en dukke som var lik den de hadde mistet. Veldig trist!

Skrevet

Jeg syns de dukkene er kjempe fine .Niesen min hadde en sånn dukke når hun var liten . De har samme vekt som en nyfødt baby.

 

De er veldig populære i Usa.

Skrevet

syns det er imponerende at man kan lage slike dukker... fantastisk ekte.... men som alle over har påpekt...livløst...og når noe så naturtro som disse dukkene mangler liv..så blir det ....ekkelt.... og dødt..

Veldig få ting her i livet er så vondt som når ett barn dør...og derfor syns jeg disse dukkene er litt skremmende..

Skrevet

De ser verre ut på bildet enn i virkligheten .

Skrevet

Sånne dukker er bare utrolig ekle og skumle... Møtte faktisk på ei jente som gikk med en sånn en ute for noen mnd siden. Trodde det var en sovende baby først, men den så virkelig helt død ut der den lå... og så reagerte jeg på at det var ei veldig ung jente (type +/- 12 år) som trillet den, uten at det så ut til å være noen mor tilstede. Samt at den halvveis satt/lå i en sånn ole brum-trille fra Jysk, det virket noe brutalt på en så liten "baby" siden man ikke kan legge ned ryggen helt på den.

 

Etter å ha stått og sett på den "døde babyen" en stund (denne hadde en liten glippe på øynene), konkluderte jeg med at det måtte være en sånn dukke (har sett dokumentar om dem på tv, så jeg visste de fantes). Men fy søren så ekkel den var å se på! Mamma kom også bort, og var ikke freidigere enn å spørre hvor gammel babyen var i ren refleks når hun så den (hun så også at det var noe muffins, og spurte om noe helt uskyldig for å få en reaksjon hun kunne tolke). Hun fikk litt angst når jenta sa det var en dukke :P

Skrevet

sjekk alt utstyret vedkommende hadde til dukka da.... neste mere en jeg har kjøpt til min (snart født) jente! Creepy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...