minimegogtrollet Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Min sønn på 11 mnd går på antibiotikakur for halsbetennelse. kuren startet han på lille julaften. I kveld var han varm og vi målte feberen til 38,2. Er det vanlig å få feber etter påbegynt kur? må sies at han også er forkjølt og har øyekatar...
minimegogtrollet Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2009 dytter .. noen som vet om dette er vanlig, er noe bekymret her
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 38.2 er jo veldig lav feber og kan knapt regnes som feber på så små.. Så det ville jeg ikke uroliget meg for.. Nå er det jo bare på 3 dagen siden dere startet og feber kan vare litt etter man også har startet med antibiotika.. Ved høyere feber igjen i morgen eller dagen derpå så ville jeg ha kontaktet legen..
Mor Løvehjerte Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Antibiotikaen slår ikke helt til med en gang, nei. Men blir han dårligere, eller ikke noe bedre i løpet av et par dager, så ville jeg ringt lege.
minimegogtrollet Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2009 takk takk:D det var det jeg tenkte selv også, men man blir så urolig. Har vært så mye med han nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå