W29 Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 noen med bl plager som har erfaring med akupunktur? vurderer å prøve dette, lurer på om noen har prøvd det med god/dårlig erfaring.
b77h Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 er det bekkenløsning du mener? vet ikke om akupunktur kan hjelpe, men vet at soneterapi kan hjelpe veldig + forebygge. er et punkt på siden av helen som går på hofte/bekkenløsning.
W29 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 mener bekkenløsning ja, har fått det veldig foran og det stråler nedover beina. Har problemer med å gå allerede og har 13 uker igjen. fysioterapeut kan visst ikkje gjør noe siden jeg har det foran, så tenkte kanskje hvis noen har erfaring med akupunktur. Veldig dyr behandling og gidder ikke bruke mange tusen på det hvis folk ikke anbefaler det...
Nine:) Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hei på deg:) Jeg får behandling med nåler og soneterapi mot bl nå, og har trua på at det hjelper og holder det i sjakk:) Fikk en hastetime en fredag før jul hvor jeg knapt klarte å gå uten støtte, og jeg ble faktisk såpass mye bedre utover dagen at jeg tilogmed reiste på julebordet på kvelden og kunne gå normalt:)) Det har iallefall mye bedre virkning enn fysio, som jeg har brukt i de to tidligere svangerskapene mine.. Om du ikke blir helt kvitt det, så blir det ikke verre iallefall...
W29 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2009 takk for svar, spørs om jeg får prøve ut akupunktur og/eller soneterapi da. jeg har fått bl foran så er visst ikke noe fysioterapeut kan gjøre.. kjenner jeg begynner å bli desperat for det er j***i vondt
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Hei, Hvis du bor i nærheten av Oslo, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Holtegaten akupunktur. Hun som driver klinikken der, driver opplæring av jordmødre rundt omkring. De er gode på det meste som handler om svangerskap og fødsel. Fikk selv god hjelp der i mitt første svangerskap. Lykke til!
W29 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2009 jeg bor i Molde så det blir nok litt vanskelig, men takk for tipset uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå