Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 og har noen lekekasser i hyllene.. Hvilke er best? Som ikke det blir merker i? Har tittet på lekman (plast) og branäs (trekurv)
Monajenten Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Har ikke sett de trekurvene men mine barn hadde expedit før, med lekmannkasser, og de ser fine ut men er tragiske på barnerom. Tror ikke det er en eneste kasse igjen som er hel. De knekker vanvittig lett og tåler jo omtrent ingen leker.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Vi har plast, men ikke lekman... so far, no marks! Svigerinna mi har lekman, og har ikke hørt hun klage hvertfall
Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 har to gutter så de må tåle litt ja skal ha togbane, playmo, lego osv oppi der..
Monajenten Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Ja vi hadde duplo i noen av kassene, og jeg mener jo at små barn skal kunne bære lekekassene sine uten at de blir ødelagt da. Men de knakk relativt kjapt så jeg er veldig misfornøyd med dem, men det kan jo hende vi har vært uheldig.
missmona Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Jenten min på tre år har expedit hylle på rommet sitt. Jeg har bare kjøpt de billige gjennomsiktige plastkassene på ikea. Mener at de heter "samla". Gjerne ikke så fine, men de tåler en støyt samtidig som hun lett ser hva slags leker det er oppi dem.
Ulldott Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40133545 Jeg har disse. De er i tøy, men med stive kanter. Er veldig fornøyd med dem. De holder seg fint og har plass til masse. Passer perfekt inn i expedit hyllene.
Gjest mphs Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Vi har plastkassene og ingen har blitt ødelagt så langt(2 år). Har de helt fulle av leker.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. desember 2009 lekmann? lenge har dere hatt dem?
Gjest mphs Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Om det var meg, så ja lekman kassene.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2009 ja..var deg jeg mente =) synes de lekmann kassene så fine ut..lyst på de i blå =) vi har de trofast kassene nå, men de har blitt så utrolig stygge etter merker.
Gjest mphs Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 Vi har de lyseblå/blanke pa barnas rom og noen røde i kjellerstuen.
tre små... Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 vi har lekman og er veldig fornøyd. barna er 3 år og snart 5 år og har hatt de siden de var helt små. ingen er ødelagt enda iallefall og har de fulle av lego, togbane osv... syns det er veldig kjekt at de passer perfekt i hylla:) de tåler nok ikke like mye som andre kasser.. men nå har ikke mine barn lekt med de heller.. bare tatt de ut og lekt med lekene.. hvis de blir brukt til å klatre i osv så blir de nok ødelagt.. men det har heldigvis ikke mine tenkt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå