Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Hei! Jeg har hele tiden følt jeg har hatt en godt forhold til sønnen min (9,5 mndr). Etter at han lærte seg å rette ut hendene til oss, har han tydelig gitt uttrykk for ar det er meg han helst vil til hvis han har valget mellom å komme til meg eller pappan. Det er greit nok, sånn er det jo som oftest. Men nå de siste ukene hvis vi har besøk av min sønns bestemor, krabber han etter henne og vil heller til henne enn til oss. I dag har vi vært i juleselskap og jeg er skikkelig fortvila. Jeg er stolt mamma og ville vise han fram til alle slektninger, men så fort min svigermor sto ved siden av meg strekte han seg mot henne. Og selvfølgelig blir min svigermor fra seg av glede pga dette og så fort jeg hadde sønnen min på fanget igjen, kom hun og retta ut hendene til han. Og han ville selvfølgelig til henne. Jeg blir utrolig lei meg pga dette, og skjønner ikke hvorfor det er blitt sånn. Ikke særlig moro når barnet ditt foretrekker bestemor framfor en selv. Det er sånn når vi er sammen med min mor også. Hva har jeg gjort galt? Noen som har vært borti eller hørt om noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Detter er kjempevanlig. Barn har sine favoritter, og de varierer! La svigermor kose seg med barnebarnet den lille tiden de er sammen og vær glad for at sønnen din er så fortrolig med henne. (Les : barnevaktmuligheter ;-) Du har jo masse tid sammen med barnet ditt ellers regner jeg med :-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Du har ikke gjort noe galt! Tror det er en normal reaksjon hvis barnet ditt har et godt forhold til bestemora si! Det er jo deg han har sterkest bånd med uansett, og han ville garantert valgt deg foran alle i verden, men han må jo få låv til å være glad i bestemora si, uten at det skal være noe galt med det! Men skjønner at du blir lei deg, det tror jeg en hver mor ville blitt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå