Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg eier domenet mindildo.no. Hva hadde du forventet av denne siden? Tips mottas med takk :-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 webshop, salg av dildoer o.l gjerne ett brukerforum som her ... Tove
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hei HI hva med en litt anderledes side, ikke bare salg av produkter, men gjerne erfaring av bruk av diverse sexlektøy, gjerne intervjuer av "brukere" dildoer o.l Er alt for mange like sider synes jeg, hadde vært kjekt med noe spennende og intuitivt Tanja Oslo
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Første som slo meg før jeg gikk inn på innlegget, var: mindildo.no - design din egen dildo! hehe fordi det er veldig mange som bruker "min" i sammenheng med egendesign:-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Takker for gode forslag :-) Det med brukererfaringer og designe sin egen dildo er jo kjempegode forslag :-) Kom gjerne med enda flere dersom noen har andre ideer. Helt enig at mange av slike sider er veldig like og derfor har jeg lyst å gjøre den andreledes...:-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tenkte at dette var en sexshop. Det kunne vært en side hvor man viser frem favoritt dildoen sin og gir en liten review av den.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Hei HI Kule idè med en sånn side, og mindildo sier jo mye i seg selv :-) Tror at hvis jeg hadde vært deg ville jeg prøvet å lage siden anderledes enn alt det useriøse dritten som er der ute. men informativ, reportasjer o.l Så må du vil ha en butikk eller webshop så slik at alle kan få sin egen dildo Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Jeg ville gått for: -Mulighet for brukeranmeldelser/karakterer av sexleketøy -Artikler om sexleketøy-historie osv -Intervjuer -Artikler om sex -"Temauker"
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Tusen takk for forslag alle sammen :-) Kom gjerne med flere også dersom dere har andre gode ideer, alle forslag mottas med takk :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Så for meg sånne dildoer man kan lage selv jeg :-))) Vi lagde det engang, morro det :-)) Med vibrator inni som vi støpte i også.. Tro kopi av min samboer :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå