Gjest Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Hei, og god jul. Igår spiste jeg julemiddag.. Ikke noe kål.. Like etter måltidet pumpet jeg ut melk.. Datteren min på snart 1 mnd, reagerte med å vri og vrenge seg, og fikk ganske vondt i magen.. Uten å tenke meg om, så gav jeg henne melken jeg pumpet ut igår, idag tidlig, så hun har hatt vondt idag også stakkar.. Når moren spiser noe barnet reagerer på, blir da barnet kvitt smertene med det samme, eller kan smertene vare lenge? Er det luftsmerter barnet har, eller en annen type smerte? Nå den siste timen virker det for at hun sliter med å få ut avføringen, er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne med å få det ut? Dersom jeg gir henne morsmelkerstatning resten av dagen, kan det da bli noe trøbbel ut av det? Hilsen en uerfaren mamma.. Takker for svar
prekæs Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Barnet kan ha reagert på blomkål og brokkoli, evnt surkål. Min lille reagertepå purre. Hadde jeg vært deg hadde jeg spist som normalt og ammet som vanlig. Og i tillegg utelatt det du mistenker ikke var helt bra. Løk, feks, kan barnet reagere på. Kålrotstappe muligens. Gir du mme kan det gjøre vondt verre pga uvant kost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå