Mamman87 Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg kjøpte det til barna mine til jul.. Men den virker jo ikke?! :S Jeg har satt i batteriene riktig og tatt inn de farga pluggene, batteriene er helt nye.. Jeg prøver å skru den på, men ingenting lyser. Er det noe som mangler som jeg ikke har fått med? Jeg vet man kan kjøpe sånn adapter, men den skal jo virke med bare batterier også?
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Vi har også satt opp en slik til arvingen i dag.. Men, med adapter. Det lyser ikke noe på vår heller. Bare trykke på ON, og finne riktig kanal?
Mamman87 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2009 Det kommer ingenting opp på tven heller.. Prøvd alle kanalene. Den virker helt dø egentlig :S
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Hm... Det er riktige batterier da? Og alle ledninger er i riktig? Snooodig da! Har du trykket spillet HARDT ned?? Det er ikke bare å sette det nedi, det må trykkes hardt ned så det står bom fast liksom..
Mamman87 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk det til nå Bytta ut det ene batteriet med et som var ganske brukt, og da virka det.. :S
Mamman87 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2009 Var nok bare batteriet som var ødelagt av en eller annen grunn, virka ikke i noe annet heller.. Kjøpte det nettopp så er jo litt rart, men skal ikke klage nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå