Galskapens overhode Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg lurer på hva slags leker barna deres har elsket og lekt mye med, og hvor gamle de var da de brukte dem/fikk dem? Litt for å få ideer til hva jeg skal skaffe i gaver i tiden fremover også Jeg kan starte med Gutt 1/2 år Stort parkeringshus med biler Jente 4 år Nintendo DS Jente 5/6 år PetShop
Gjest Mylian med twins Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Lego. Lekt med siden hun var 1 1/2. lekekjøkken - gjevt siden 1 år.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Pakke med 3 esker fra ikea (gul,rosa,grønn) ;D Maxi bloks
Trønderbærta Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Når gutten var 1 år fikk han Fisher Price lekevegg (eller hva den heter..), å den har vært og er fremdeles populær (og har heller ikke byttet batteri ennå), han er nå 4 år. Nå er lego populært til han. Jenta på 7 1/2 år - PET SHOP for alle penga ;-) , spiller ingen rolle om hun har flere av en type heller, har vel bortigmot 100 stk nå kan jeg tenke meg.
Liten på jord, stor i ord Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Lekekjøkken OBH Nordica, jente på snart 2 år. STOR suksess!
aomeg Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Gutten vår på 5 år elsker legoen sin! Hadde trodd togbanen skulle falle i smak men den har vært mindre interessant..
Papegøyeblomst Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Sønnen min fyllte 2 i august, og fikk det store dyrehage-duplo settet i gave. Han har lekt/bygget med det hver eneste dag siden.. Ellers eeelsker han en sånn "matrushka"-dukke, sånn russisk kjegleformet dukke med mange inni hverandre som blir mindre og mindre.. Han kan sitte i evigheter og ta den fra hverandre og sette den sammen igjen, og like stas når han finner "lille baby" (den minste) hver eneste gang..
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Jente på 2; Lekeklosser i tre. Hun bygger, bygger, river ned og bygger opp igjen. I evigheter! Lotto. Ikke bare er hun en raser på å spille, men hun finner på mye annet med kortene på egenhand. Dukker og bamser. Koppeservicer. Jente på 9; Hun kunne like godt byttet lekene hun har med egen TV på rommet
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Jenta mi på 2.5 år har fått Fiffi huset i gave og det er en stor hit. Det samme er den radiostyrte bilen hun fikk. Elsker den, men nå er hun veldig glad i biler. En annen ting som falt i smak var en liten barnepult, som man får kjøpt gjennom Finn.no f.eks. Med eget lys og oppbevaringsplass...Hun tegner dagen lang nå... Det er vel heller ingen leke men hun fikk også en klokke. Selvom hun ikke kan klokka er det veldig stor stas..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå