Gå til innhold

Leker barna har ELSKET!!(?)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva slags leker barna deres har elsket og lekt mye med, og hvor gamle de var da de brukte dem/fikk dem? Litt for å få ideer til hva jeg skal skaffe i gaver i tiden fremover også :)

 

Jeg kan starte med

 

Gutt 1/2 år Stort parkeringshus med biler

Jente 4 år Nintendo DS

Jente 5/6 år PetShop

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian med twins
Skrevet

Lego. Lekt med siden hun var 1 1/2.

lekekjøkken - gjevt siden 1 år.

Skrevet

Pakke med 3 esker fra ikea (gul,rosa,grønn) ;D

Maxi bloks

Skrevet

Når gutten var 1 år fikk han Fisher Price lekevegg (eller hva den heter..), å den har vært og er fremdeles populær (og har heller ikke byttet batteri ennå), han er nå 4 år.

 

Nå er lego populært til han.

 

Jenta på 7 1/2 år - PET SHOP for alle penga ;-) , spiller ingen rolle om hun har flere av en type heller, har vel bortigmot 100 stk nå kan jeg tenke meg.

 

Skrevet

Lekekjøkken OBH Nordica, jente på snart 2 år.

 

STOR suksess! :D

Skrevet

Gutten vår på 5 år elsker legoen sin! Hadde trodd togbanen skulle falle i smak men den har vært mindre interessant..

Skrevet

Sønnen min fyllte 2 i august, og fikk det store dyrehage-duplo settet i gave. Han har lekt/bygget med det hver eneste dag siden..

 

Ellers eeelsker han en sånn "matrushka"-dukke, sånn russisk kjegleformet dukke med mange inni hverandre som blir mindre og mindre.. Han kan sitte i evigheter og ta den fra hverandre og sette den sammen igjen, og like stas når han finner "lille baby" (den minste) hver eneste gang..

Skrevet

Jente på 2;

Lekeklosser i tre. Hun bygger, bygger, river ned og bygger opp igjen. I evigheter!

Lotto. Ikke bare er hun en raser på å spille, men hun finner på mye annet med kortene på egenhand.

Dukker og bamser.

Koppeservicer.

 

Jente på 9;

Hun kunne like godt byttet lekene hun har med egen TV på rommet :(

Skrevet

Jenta mi på 2.5 år har fått Fiffi huset i gave og det er en stor hit.

 

Det samme er den radiostyrte bilen hun fikk. Elsker den, men nå er hun veldig glad i biler.

 

En annen ting som falt i smak var en liten barnepult, som man får kjøpt gjennom Finn.no f.eks. Med eget lys og oppbevaringsplass...Hun tegner dagen lang nå...

 

Det er vel heller ingen leke men hun fikk også en klokke. Selvom hun ikke kan klokka er det veldig stor stas..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...