Gå til innhold

Babyen i magen hikker ikke!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv har jeg kjent det i alle svangerskap men fått info av leger at det absolutt ikke er alle kvinner som legger merke til dette. Ingen grunn til bekymring med andre ord - er min oppfatning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg kjente ikke hikkingen før etter uke 33 ca og er i uke 36 nå. Det er sikkert ikke alle som legger merke til hikkingen, men det gjorde i hverfall jeg.

 

Hvis de ligger med hodet ned så er det som et lite dunk som kommer ganske rytmisk av og til. Ganske lett å kjenne igjen når du først kjenner det. Jeg måtte spørre jm om disse dunkene og hun konstaterte at det måtte være babyen som hikker.

 

Så fortvil ikke, det skjer sikkert snart og før du vet ordet av det så blir du lei av hikkingen, men nå har jeg ei lita jente som hikker ekstremt mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 uker,og har kjent i kanskje en mnd tid at han hikker, det er ikke mye man kjenner,så jeg har ikke tenkt noe særlig over det.. babyen din hikker sikkert, men litt vansklig og kjenne hos noen sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 33 uker nå... og har akkurarat forstått hva som er hikke.... sist svangerskap kjente jeg det aldri! Og selv nå som jeg har forstått hva det er... så tror jeg aldri jeg kjente det sist gang! Så er ikke noe som alle kjenner altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...