Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg er forelsket (tror jeg)... I en som jeg har truffet 3 ganger nå, tenker på ham konstant og jeg tror han er også forelsket.. Det var virkelig noe ved første øyeblikk, han virker smålig betatt av meg og aldri har jeg fått så mye komplimanter fra en mann i hele mitt liv.... Er det mulig? Jeg har bare kysset han, og vi må vente noen uker før vi kan møtes igjen nå....
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Jada, det er fullt mulig. Kos deg, nyt forelskelsen!
mamma1980 Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 åjahhh! klart man kan. jeg ble forelsket bare å se på fyren jeg er samboer med å har barn med nå jeg hihi
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Jeg tror ingenting på at man kan bli forelsket etter noen møter, men heller bli BETATT. Forelskelse handler jo om følelser, og det er vel grenser for hvor mye følesler man kan få for enn person man bare har møtt noen ganger...Isåfall må det være ganske overfladisk. Tror kanskje du er forelsket i tanken på å være forelsket?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Såklart er det mulig å bli forelsket på så kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå