Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror å svigerinne fikk noen rødvinsglass som jeg syns var kjempe fine. Elsker store rødvinsglass.

Dem syns ikke dem var noe fine og hadde ikke lyst på dem. Så siden jeg har bursdag på onsdag så sa min bror at jeg kunne få dem også skulle jeg få en gave til på onsdag.

Dette er glass fra hadeland glassverk i serien Odysse. Sjekka på nettet i dag. Å der koster en 6pk på 82 ml 779 kr.

Syns dette var kjempe dyrt. Så det jeg lurer på nå er.

Skal jeg si ifra at dem er så dyre. Å gi dem tilbake så dem evt kan bytte og få tilgode lapp så dem kan handle seg noe annet?

Eller skal jeg bare beholde dem å ikke si noe om hvor dyre dem er..

Noe sier at jeg skal si ifra, men noe sier jeg også skal bare beholde dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra, så har du alt på ditt tørre. Karma, vettu;)

Tenk at det faktisk var folk som betalte i dyre dommer for glass som ikke ble satt pris på.

Skrevet

Tror jeg hadde bedt om å få et norskkurs i bursdagsgave. Voksenopplæringa er gratis. Hjelper ikke med fine glass når man ikke kan ordlegge seg, ingen orker å besøke mennesker som ikke kan ordlegge seg.

Skrevet

Jeg tror nok jeg hadde fortalt hvor dyre de er!

Mest trolig går de ikke tilbake på noe de har sagt at de skal gjøre, men du gir de i allefall sjansen!

Skrevet

Jeg hadde nok nevnt det, og heller tilby deg å betale litt for de hvis de mener det:)

Og til det trollet nederst her..... Get a Life!!!

Skrevet

Det ble litt feil gitt;) Men dere skjønner hvem jeg mener:D

Skrevet

Jeg syns du skal fortelle hvor dyre de er. Du kan jo si at du forstår det hvis de vil ha glassene tilbake, men hvis de fortsatt vil gi dem til deg trenger du ikke bursdagsgave i tillegg.

Skrevet

Jeg ville også ha sagt til dem hvor mye de kostet slik at de hadde valget om at du fremdeles skulle få dem, eller at de byttet dem i noe de selv ville ha.

Hvis du har velig lyst på dem, så kan du jo kanskje inngå en avtale med dem at de får halvparten av pengene som de kostet og får resten i gave eller noe lignende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...