Gå til innhold

God Jul, glede og varme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle dere tjukke medsøstre en riktig så god jul, med masse god mat, gode lukter, fyr i peisen og skikkelig avkobling! Jeg er selv hjemme hos mamma og blir pleiet med, servert kaffe -->te og småkaker (alle de jeg forsøkte å bake passet best i søpla..); julekosen har virkelig omfavnet kokongen, både i vegger og i sinn. Og det beste av alt; alle gavene i går kveld: Jeg fikk Veneziatur av kjæresten!! 8.-12. januar, selv om vi egentlig ikke har råd til det <3 Deilige jul! Gledelige jul! Og jeg håper det er mange av dere der ute som har slike behagelige dager nå.

 

Lykke og Fred

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med Venezia-tur! Vi skal til Gran Canaria i begynnelsen av februar, gleder meg! Bestilte turen allerede i høst. Fortsatt god jul til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...