FrkBomst&Frø Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Ønsker alle dere tjukke medsøstre en riktig så god jul, med masse god mat, gode lukter, fyr i peisen og skikkelig avkobling! Jeg er selv hjemme hos mamma og blir pleiet med, servert kaffe -->te og småkaker (alle de jeg forsøkte å bake passet best i søpla..); julekosen har virkelig omfavnet kokongen, både i vegger og i sinn. Og det beste av alt; alle gavene i går kveld: Jeg fikk Veneziatur av kjæresten!! 8.-12. januar, selv om vi egentlig ikke har råd til det <3 Deilige jul! Gledelige jul! Og jeg håper det er mange av dere der ute som har slike behagelige dager nå. Lykke og Fred
snuppe<3mai10 Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Så deilig med Venezia-tur! Vi skal til Gran Canaria i begynnelsen av februar, gleder meg! Bestilte turen allerede i høst. Fortsatt god jul til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå