Gå til innhold

og hva er menyen for resten av juledagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha juleskinke i dag.

kalkun i morgen

Grøt og pizza(som vanlig) på lørdag

fisk på søndag

og resten av dagene vet jeg ikke.

pinnekjøtt og restekalkun på nyttårsaften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere ha både kalkun og pizza i morgen? Er jo lørdag da....

Vi hadde skinkestek i dag, og i morgen skal vi bort på middag. Aner ikke hva det blir. Søndag vurderer jeg å lage pølse- og makaronigrateng, for da er jeg sikkert ganske matlei.

Noe mer vet jeg ikke, men har både ribbe og pinnekjøtt liggende. Kommer nok til å ha en del fisk i neste uke, blir mye fet mat nå.

Skrevet

går visst litt i surr disse juledagene;) eh, nå ble jeg usikker da, vi pleier alltid å ha kalkune 2. juledag, men jeg synes samboern snakket om pizza også. Nei, blir nok ikke begge deler. Kanskje pizza da på mandag-tirsdag? nei, føles feil det og, men hvem vet...

Skrevet

hehe ja man går surr i dagene når det er jul det er helt sikkert.

Her blir det rester fra julematen igår idag, imorra skal vi spise hos mine svigerforeldre kl. 13.00 siden jeg skal på jobb kl 14.00 og helt til 21.30.

Nyttårsaften blir det kalkun, ellers så får vi se hva det blir til.

Skrevet

Det er lett å gå i surr med ukedagene når det er juledager!

Vi skal ha helstekt ørret i morgen og neste dag med festkost er Nyttårsaften og første nyttårsdag. Det er godt med normale dager i mellom festdagene, synes jeg. Blir nok en dag med pizza snart og en dag med pølsemiddag ute i det hvite.

Skrevet

Idag har vi spist rester etter ribbemiddagen i går. I mårra skal vi til svigers på julelunsj. På søndag har vi kjøpt inn til laks. Så blir det vell ganske vanlige middager frem til nyttårsaften. Blir vi alene den dagen skal vi ha biff med masse godt tilbehør.

Skrevet

i dag har vi hatt familiesammenkomst, og tatt inn på et lokale,der hver familie har tatt med seg en kaldrett hver, med dessert.... og som vanlig er det alltid noen som har med noe ekstra... så et stort koldtbord ble det:))

på juleaften hadde vi pinnekjøtt,1. juledag ribbe og medister kaker...

Regner med at det blir mye rester de neste dagen.... også blir det kalkun og waldorfsalat på nyttårsaften:))

Skrevet

Idag hadde jeg grøt fra fjordland. Gidder ikke å lage middag når barna er hos bf. De kommer hjem i alle fall til onsdag og da kommer far og farmor også. Skal laga pinnekjøtt om jeg klarer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...