Miztery Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Ble vekket av en fortvilet åtteåring i halv seks tiden i morges.. "Mamma, jeg har spydd i senga..", sa hun med gråt i stemmen! Jeg spratt opp av senga og gikk inn på rommet hennes mens jeg trøstet henne.. Ikke så ille som jeg fryktet, men av med sengeklær og laken, hodeputa og trekket på overmadrassen må vaskes.. så ser jeg at hun har oppkast i håret, så jeg får henne i dusjen, tørker henne og beordrer henne opp i sofaen, under et pledd sammen med ei bøtte.. Vi sovner begge på sofaen, og jeg våkner halv ti av at hun spør om hvor hun skal gjøre av oppkastet, hun har kastet opp i bøtta igjen.. Stakkars, jeg syns så synd på henne, lille jenta mi! Er så sjelden hun er syk, så det er så uvant å være "sykesøster" for henne! Nå har hun magesmerter, og ligger på rommet sitt og slapper av.. Håper hun blir fort frisk igjen! Flere med syke barn, eller som selv er syk nå i jula? I så fall, god bedring til alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 uffameg..dakar da.. god bedring! ungen blir frisk igjen. går så fint atte jeg er selv vondt i magen..mye vondt i magen...pyton!! ungene mine har det fint. så da er det ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Min stakkars gutt på ni år, som har gledet seg til jul i flere måneder, våknet med omgangssyke i går, på selveste julaften:( Stakkaren var så kvalm at han ikke hadde orket å se i julestrømpen sin engang, men likevel hadde han luftet hunden og satt på film til lillebroren sin før han vekket meg..! Det var nesten så hjertet skulle briste da jeg sto opp. Han kastet opp flere ganger og var så dårlig at han ikke orket å spise noe, og klarte ikke engang å sitte ved bordet med oss. Han gråt en liten skvett også, og sa han syntes det var så trist å være syk på julaften:( Heldigvis ble han litt bedre utover kvelden, og fikk bli med på gaveåpningen. I år har jeg handlet som en gud for at han skulle få de fine tingene han ønsket seg, og det var jeg skikkelig glad for at jeg hadde gjort. Han ble veldig glad for alt han fikk, og hadde en hyggelig kveld tross omgangssyken. I dag er han helt fin igjen:)
mednr5imagen Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Det er ikke noe gøy i det hele tatt!! Min 8 åring og 5 åring ligger også å spyr. Jeg selv spydde natt til juleaften, og var temmelig medtatt i går. Gikk glipp av både middag og kaker. Sjeleglad for at barna holdt seg friske til i dag, det er nok verre å være syk på selveste juleaften! her har de spydd siden natten, men håper de stopper snart, de får jo så vondt i magen når de holder på så lenge. Og når de ikke vil se på julens nye filmer en gang skjønner man at de er dårlige.. God bedring til 8 åringen din!
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Her begynte 1-åringen på tirsdag i bhg. Hun spyr fortsatt og sover omtrent 20 timer i døgnet. De resterende timene ligger hun bare rett ut og slapper av. Stakkars lille vennen. Ingen av oss andre har blitt smitta (enda....). God bedring til jenta di : )
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Kan en f 4 uker gammel baby ha omgansgsyke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå