Gå til innhold

Gravid for 3.gang i år! Alle gode ting er tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg over IKM og fått positiv test. Men spottet litt mandag, tirsdag og bittelitt onsdag kveld, men nå er det bare hvit utflod. Jeg håper det er tegn på at det skal gå bra. Denne mnd var det 2. doble pergo-kur så jeg var ekstra spent. Jeg har hatt to SA, en i feb og en i august.

Kjenner jeg ikke klarer å glede meg helt ennå. Fikk GU 6.jan og skal da ta ultalyd. Hvis det er hjerteslag der så flytter jeg over til 1.tri. Men håper jeg kan være her litt lenger. Kjenner det er litt skrekkblandet fryd det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye! Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det nå og jeg kan ikke komme med noe annet råd enn at du prøver å senke skuldrene, slappe av så godt du kan, vær litt dronning nå, ikke løfte tungt, ikke røyke eller drikke og stort mer kan du ikke gjøre vettu.

Krysser fingrene for deg og meg. Selv er jeg gravid for 4, gang i år..... testet positivt i går,,,,

Skrevet

Gratulerer så mye. Denne gang går det skal du se ;-D

Havner du også på august forumet???

Vi er vel 3 slitere der allerede....

Skrevet

Gratulerer til deg også! Da veit du hvordan jeg har det. Jeg holder meg unna alt. Bærer ikke noe og måker ikke snø... Ligger på sofaen og ser på tv. Litt rosa utflod i dag. Men ikke mye. Jeg krysser alt jeg har for oss. :)

Skrevet

Tusen takk:) Håper det går bra. Jeg har da termin 1.september tror jeg.

Koselig å høre om dere begge to, jeg har fulgt spent med dere hver mnd:)

Skrevet

Grattis!! Prøv å senke skuldrene som maddemor sier, jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra! Lykke til og ha en fortsatt god jul, og kos deg og prøv å nyte svangerskapet :-) Klem fra

Skrevet

Grattis!! Prøv å senke skuldrene som maddemor sier, jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra! Lykke til og ha en fortsatt god jul, og kos deg og prøv å nyte svangerskapet :-) Klem fra

Skrevet

Takk:) Ja skal gjøre det.

Jeg tok en test til i dag og den var sterkere positiv enn den jeg tok på julaften. Så det betyr vel at den sitter bedre nå og skiller ut mer hcg. Håper det ihvertfall. Lykke til vidre med deg. Jeg har fått med meg hele din historie også:)

Klem

Skrevet

Gratulerer! :)

Får håpe det går bra denne gangen, og at du er gravid i 2010! Masse lykke til :)

Har mistet selv, så vet hvor vondt det er..men satser på at alle gode ting er tre for deg!

Skrevet

Gratulerer så masse :) Og prøv å nyte svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...