Kristi*trebarnsmor* Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Er det en type smertefølelse, eller føles det mer som man må på do...? Har et par ganger den siste uka fått en følelse som best kan beskrives som pressrier...! Er jo selvsagt ikke det det er, og trangen er ikke på langt nær så sterk som ved rier, men det er den samme følelsen av at man føler men ikke kan la vær å trykke... Er det dette som menes med nedpress, eller er det ikke slik dere andre opplever det? Tror aldri jeg kjente noe nedpress forrige gang (da startet heller aldri fødselen av seg selv...)
ღMorgenSolღ Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil si nedpress for min del er smertefølelse, jeg får nyst til å holle meg mellom beina som om det kommer noe ut, samtidig for å prøve hindre at det gjør så vondt.. Ikke at det hjelper de gangene jeg har gjort det i rein refleks da jeg har sullet rundt i stua hjemme.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Til meg stikker det til litt i ny og ne og det kan presse litt i veldig kort tid. Men minner meg ikke om rier eller hvordan det er når man skal føde. Det skjer når jeg reiser meg og noen ganger når jeg går.
cabana Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Med meg er det som om noen prøver å presse ut babyen innenfra , og det stikker enkelte ganger i tappen.. Føles ut som jeg må holde meg mellom beina for at han ikke skal komme ut.. Enkelte ganger er det som om jeg vil gå på hendene.. Har fått beskjed fra legen om mye ligging,og kun gå ved toalettbesøk og dusj..Lmh er forkortet,men holdt seg stabil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå