Gå til innhold

Hva ble du mest gled for, av det du fikk til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble selvfølgelig glad for alt, men må si at sengeklærne i flanell ble favorittgaven i år :-) Nå har jeg vasket de, og tørket de, skal legge de på med en gang, hihi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gavekort hos Mestergull, sånn at jeg kan putte stein i ringen min :o)

Skrevet

Pleddet fra bestevenninna mi :) For jeg er en frysepinne,så det varmer meg godt! ;) Men såklart jeg er glad for alt jeg fikk :)

Skrevet

Som dere sier - glad for alt. Men jeg fikk ny klokke, som jeg hadde ønsket meg. Så den blei jeg glad for. :o)

Skrevet

Mini-pc av sambo =)

Men de fineste gavene var lysestaken, fyrstikkesken og filtnissen som guttungen hadde laget i bhg.

Skrevet

Fikk et søtt enkelt smykke sett i gull med perler av mannen, synd jeg ikke har hull i ørene, men mannen sa at det skulle han også spandere på meg og bli med å holde meg i handa på piercing studio :-)

Skrevet

Ble selvsagt glad for alt det andre også, spesiellt de ungene hadde laget, julepynten de har laget har fått herdersplasser allerede i Juletreet og på hylla :-)

Skrevet

klatrenissene som minstemann hadde laget til meg <3

Skrevet

Kalenderene som barnehagen har laget av ungene. Kjempe fine:)

Skrevet

Jeg fikk Muckboots av min kjære (ønsket meg det) og et nydelig enkelt smykke med øredobber til av barna.

Ellers er selvsagt gavene fra barna (som er laget i bhg) den fineste julepynten jeg har hjemme nå..

Ble også utrolig glad for at datteren min ikke ble lagt inn på sykehus igår ettrmiddag (veldig tett i brystet)

Men aller mest av alt er jeg glad for at jeg fikk feire julaften sammen med ungene mine, min kjære, moren min og flere med..

Skrevet

Fikk et kjempeflott undertøyssett av sambo pluss et nyyydelig kort og det ble jeg skikkelig glad for.. Fikk også gave fra pappaen min og det betydde mye pga det er mange år siden sist jeg fikk gave fra han.. Men i år var det gave både til meg, sambo og gutten vår!

Skrevet

Det jeg ble aller mest glad for er bilde av datteren min på lærett :-)))))

Åsså ble jeg glad for pengene jeg fikk til å kjøpe ny stålampe i stua og skoskap i gangen :-)

Skrevet

Åh, kjenner jeg gleder meg til Bo kan lage hjemmelagde gaver til mamman sin ;) !

Jeg fikk et helt middagsservise, (hadde noen få deler fra før) som jeg ble kjempeglad for!

Skrevet

Jeg fikk masse jeg ble glad for! =D Ingenting jeg ikke trengte eller ikke likte =)

MEN, må si at tørketrommelen gjorde susen! ;) hehe!

Får plukke ut en selv da, til en verdi av 4000,- Så om vi finner en dyrere må vi legge ut selv. Aner ikke hva en sånn koster...

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

GHD rettetang som jeg fikk fra samboer,ellers fikk vi en god del penger..veldig greit for da kan vi kjøpe oss akkurat det vi vil:)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Men den gaven som rørte meg mest var håndavstøping i gips som datteren min har laget til meg i barnehagen:)) Den var nydelig!!!

Skrevet

Jeg må faktisk si at den kanskje ikke fineste gaven, men den jeg ble mest glad for, var at prinsesse nr. 2 på 2.5år, bommelomma på do i går...hehe. På sjølvaste julaften!!

Det tindret i øynene hennes når hun kom opp på stua igjen sammen med pappa og fortalte den store nyheten! Da fikk jeg faktisk litt klump i halsen. Hun har vært så redd for å gjøre nr. 2, så det var virkelig et framskritt for henne personlig også.

Ellers så fikk vi masse fint både til oss og ungene:)

Skrevet

Det må være Hardangerbestikket fra mine foreldre. Har ønsket meg det i flere år, og nå fikk vi komplett til åtte, i tillegg til kakegafler, kakespade og serveringssett:-) De har det på salg nå, 60%, så på mandag skal jeg ut å kjøpe resten slik at vi har til tolv:-D

Endelig kan vi pynte med BÅDE fint servise og bestikk:-)

Skrevet

Parfyme og undertøy! Etterlengtet luksus og en god start på mitt nyttårsforsett om å bli litt mindre oppslukt av morsrollen og litt mer opptatt av meg selv.

Skrevet

Gavekort på Lucky Duck så jeg kan skjemme bort meg selv i badekaret:-D

Gavekort på kino, med barnepass er gull verd:-)

Julegaven som lille har laget i barnehagen<3

Men det beste må være en liten blå sommerfugl nål av min kjære som jeg skal ha i håret når vi gifter oss:-))

Skrevet

Jeg fikk ei nyyydelig klokke av mannen min som jeg så i ett butikkvindu i syden for 1 1/2 år siden, han har sporet den opp og fikk noen til å kjøpe den i utlandet for han. For en perfekt mann jeg har. Ellers ble jeg kjempeglad for de første gavene lillegullet har laget i barnehagen, veldig spesielt:-) Ble også utrolig fornøyd for å få årskort i dyreparken, både jeg og mannen:)

Skrevet

Vi fikk en veldig fin lykt av svogeren min(trur svigermor hadde hjulpet han å velge ut!) =) Ellers er jeg glad for at eldste var ferdig med å spy før julaften og mellomste ikke begynte før julaften var over... =P

Skrevet

Vi fikk masse fint i år! Bare ting vi ønsket oss. Synes forøvrig t mannen min virkelig hadde gjort en innsats i år! :o)

Skrevet

gavene ungene laget.. speilrefleks kamera fra min kjære ogen håndholdt støvsuger... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...