Gjest Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Han var så utrolig flink i går:) Han maste ikke en eneste gang på alle gavene som lå under treet, enda han fikk åpne en om morgenen, pga brødrene fikk det. Han ble superglad for innholdet og gikk og bar på bamsen resten av dagen. Når vi skulle spise, så åt han litt, men gikk litt til og fra ellers da. Ikke helt topp det kanskje, men han var grei og rolig. Når pakkene skulle åpnes, tok han pent i mot de, og var overveldet hver gang han åpnet noe:) Fikk nesten ikke leker, men hvert plagg han fikk måtte bare prøves. Og han følte seg såå fin. Tok seg god tid til pakkene og bare skinte hele dagen:) Jeg takker mannen og barna mine, og familiene våre, for en vidunderlig julekveld, med god stemning, god mat og flotte julegaver:):) Flere som henger seg på denne, regner jeg med:D:D:D:D:D
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Awww... flinke lille mannen! Barn er så skjønne!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 3 år og nesten bare klær i julegavene, sikkert spennenede for en 3åring gitt. Not! Er vel derfor han ikke er i ekstase ovenfor gavene da!
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Han var jo kjempeglad for alle gavene sine:) Og han fikk noen leker også, bla. PS3 spill som vi har spilt med han, han fikk noen "Biler" leker, og filmer. Poenget mitt er at han ble veldig glad for alt han fikk. Om det var klær eller leker, han ble kjempeglad for alt. Men må si jeg ble litt lei meg av svaret ditt:( Men jeg trøster meg med at jeg er så heldig at jeg har utrolig takknemlige unger, som blir glade for det de får, uansett:)
Kleint Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Så søt og veloppdragen liten gutt du har:) Har vel flinke foreldre da vettu;) Ikke bry deg om frekke anonyme, de står ikke engang for det de skriver.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Så flink han er! Min på 4 år, var også veldig glad for alt han fikk. Han pakket opp en pakke med ullsokker i, tar de på seg å roper høyt " mamma, nå blir jeg god å varm på bena mine, tusen takk xxxx"
Gjest Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 :-) Deilig å ha så takknemlige unger:) De er ikke bortskjemte da hvertfall, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå