oleanna2005 Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Vi har tregnet forsikring da vi kjøpte dsn. I dag oppdaget vi at det ikke går an å sette inn spillbrikken lenger. Tror det er noen som har tuklet med noe inni der. Hva skal vi gjøre?
Guttemamma75 Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Sjekk forsikringen og se om den dekker slike ting, er det en slik "idiot" forsikring så dekkes vel det meste, men ettersom dette sannsynligvis er deres egen skyld (eller dvs sikkert barnas) er det slettes ikke sikkert det dekkes av forsikringsselskapet.. Er ikke meningen det skal tukles med noe inni der vettu.. Ta kontakt med forsikringsselskapet over jul og hør hva de sier....
Zitro Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Butikk garantien gjelder ihvertfall bare mot fabrikasjonsfeil og det er jo klart ikke en fabrikkfeil dette. Men hvis barnet har stappet noe inni det så er det jo egentlig en "bevist" handling så jeg tror ikke det går på garanti. Den er vel mest sånn hvis den går i gulvet, sprekker, får fukt på seg o.l. ting...
oleanna2005 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2009 Flere som har erfaringer med Elkjøp og skader på ds?
Galskapens overhode Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 her i huset siklet lillebror full ds til storesøster. Ringte inn for å melde skaden.. (De krever et hendelsesforløp) - Jeg sa til dem at sønnen på under 2 år kom til meg med Nintendoen, jeg tok ham på fanget for å spille sammen med ham. Vi fikk spilt i bare3-4 minutter, så slo den seg av. Lot den stå å lade til neste dag, da slo dee seg ikke på igjen. " De måtte bytte hovedkortet på den pga omfattende fuktskade. Leverte den inn på nærmeste elkjøp som fikset resten for meg. Var ikke noe problem i det hele tatt Må du få en ny ds så følger ikke forsikringen med den nye.. Den må du da kjøpe ny forsikring på(men alikevel er det en billig maskin. Hadd evært dyrere å kjøpe en helt ny)
oleanna2005 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2009 Så fint for dere at det lt seg ordne. Vi er på julebesøk og det er 2 åringen her i huset som har tyvlånt den. Da vi skulle sette inn spillkortet merket vi at det er noe bøyd inni der. Gutten vår på 10 år har ikke gjort det. Foreldrene er lei seg,men har lite penger så de kan ikke erstatte noe. Håper det lar seg ordne for oss også. Vi fikk kjøpte jo slik forsikring da vi kjøpte dsn. Håper at den omfatter slikt...
Zitro Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Husk at hvis dere er bortreis så kan dere benytte dere av reiseforsikring, så sant dere har helårs reiseforsikring da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå