Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg og kommende BF bor sammen, men nå i jula feirer vi hver for oss hjemme hos foreldrene. Siden vi bare bor et lite stykke unna hverandre, skal vi to også være sammen i jula. Da jeg er gravid i 34 uke, så blir det ikke noe drikking, festing, styr og tjo og hei på meg i jula, noe jeg synes er like greit, for dette er liksom "siste" jula alene, uten barnet. Og da ville jeg gjerne brukt den godt sammen med BF og annen familie. BF derimot har planlagt festing for høygir. Det skal hvertfall festes idag, 3.juledag, 4.juledag, nyttårsaften. Og sikkert flere uplanlagte dager. Han er sammen med søsteren sin, som nettopp er kommet i den typiske festealderen, og hun vil jo gjerne ha broren hennes med overalt, og at de skal finne på noe. Dette skjønner jeg såklart. Men jeg skulle bare ønske at BF kunne se ting litt fra MI side også.. Siden sommeren har han hatt 5 helger hvor han ikke har drukket og festet. Søsteren hans mener jeg kan bli med på festene, så blond som hun er.. Er jo ikke morsomt å sitte nesten høygravid på fest med bare fulle mennesker.. Har deres kommende BF planlagt en litt annen julefeiring enn deg som er gravid? Hva synes dere om det isåfall? Er det bare å bite tennene sammen?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Mannen min var ikke slik da jeg var gravid. Sendte han på fest jeg, men ikke stup i et. Mannen din fremstår som en drittunge.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Ærlig talt, hvis han har festet alle helgene bortsett fra 5 helt siden sommeren, da høres det ikke ut som om han er særlig klar for familielivet. Og dette med så hard festing julen gjennom er heller ikke spesielt voksent. Det er nok en gutt, og ikke en mann, du har!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Jeg ville ikke valgt å få unge med en slik mann sånei det gjorde ikkemin. De forandrer seg ikke bare for at de blir fedre. Fester de mye før barn, kommer de allermest sansynlig til å fortsette med det etterpå også. Jeg fikk barn med en mann som var ferdig med fest og tull.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 HI her Det er ikke ofte at man får "velge" BF heller da...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Men dere som venter barn, hvor mye drikker deres BF nå i julen???
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Jo man velger både hvem man er sammen med og hvilke unger man bærer frem. Om man er sammen i 3-6år før man får unger kjenner man den mån velger å få barn med
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Bare det å kalle mann/kjæreste for BF vitner om noe distanse og et dårlig forhold..Kanskje er dere unge..? Det er klart man kan velge hvem man vil ha barn med i disse opplyste tider.. ! Men for å si det sånn, min mann tok en øl i går og skal kanskje ta en øl eller to på nyttårsaften.. Det er det han drikker. Vi har ei på 2,5 år og jeg er i uke 36 med andremann..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Samboeren min skal feste litt, men ikke mye. Det blir i dag og kanskje en dag til. Nyttårsaften så skal vi være sammen med venner med barn. Jeg blir med på fest når det er til venner, også drar jeg når jeg ikke orker mer. Jeg er 33 uker på vei. kan godt forstå deg, Hi.Jeg hadde heller ikke syntes noe om det hvis min samboer var sånn. Syntes han kan ta litt hensyn til deg.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Eh, hvorfor kaller du samboeren din BF? Er ikke det bare alenemødre som omtaler far til sine barn som BF? Videre - dere begge høres unge og uansvarlige ut. Lykke til med familielivet... du blir nok alenemor snart uansett. Og da skal jeg ikke reagere på at du kaller ham for BF.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor i alle dager finner du deg i slikt da?? Det er HAM du må prate med og si dette til. Nei, som du sier så kan en ikke velge BF til sine barn, men du velger sannelig hvem du vil sprike med beina til og da vet du at det er en risiko for at det kommer barn ut av det.. Dere bor jo sammen, Dere er samboere og skal nå bli en familie. Hvorfor kaller du ham BF??? Er han ikke kjæresten din, far til deres kommende barn og samboeren din?? Snakker dere ikke sammen. Dere har hatt 34 uker på å snakke ganske så mye om det som kommer.. Du visste jo hvordan denne mannen var før du ble gravid med ham. Kom nok ikke som en sjokk tenker jeg., Det som sikkert er fakta er at du har HÅPT at han skulle forandre seg etter hvert. At han skulle bli voksen i løpet av de 40 ukene du går gravid og at han skulle få seg en aha-opplevelse. Det skjer ytterst sjeldent.. Nei det er ikke normalt å feste så mye når man skal ha eller har barn. Det er kun uansvarlige egoistiske guttevalper som gjøre slikt.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Det er ikke ofte at man får "velge" BF heller da... Hehe.. Jeg vil tro at det kun er ved voldtekt at en IKKE bestemmer hvem som er far til barnet. Du tok jo det valget idet du hadde sex med ham, og ble befruktet.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 Må man bli voldtatt for å ikke velge BF?? Hallo, er det en gjeng med kyr som sitter å svarer her? Kjenner jeg blir irritert på slike utsagn, som vitner om hvor lite opplyste mennesker er!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Man velger ikke barnefar?!!?? Øhm, neivel, hvem pokker er det som velger hvem man skal bli gravid med da?? Jeses, for en ei dum kjerring!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #15 Skrevet 25. desember 2009 Min samboer var nesten sånn som din da jeg gikk gravid, han var ikke spesielt ung heller, men vi hadde vært sammen i fem år før vi fikk barn, og jeg hadde ingen forhåpninger om at det skulle endre seg. Han var en god kjæreste og samboer, men likte å ta seg en fest i helgene.. Men jeg var så heldig at han endret seg totalt da vi fikk barn, nå er han så og si aldri ute lenger, lengste han drar en lørdagskveld er naboen for å ta ei øl, men helst vil han være hjemme sammen med oss. pengene som før gikk til festing og biler og tull, går til å pusse opp huset vårt, sånn at vi kan få en skikkelig god pris for det når vi skal selge for å oppfylle vår felles drøm, om å kjøpe oss en gård..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #16 Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor velger du ikke hvem du vil ha barn med? Hvem velger for deg? Jeg valgte å få barn med mannen min, kunne aldri falle meg inn å la noen andre velge for meg....
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #17 Skrevet 25. desember 2009 anonym 13.55 Det er du og ikke vi som er uopplyst. Klart man selv velger hvem man får unger med. Du kan jo prøve å forklare noe annet.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #18 Skrevet 25. desember 2009 Kanskje HI har blitt tvangsgiftet til denne såkalte BF?? ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå