Gå til innhold

Andre på overtid?

12/12---) lykke! *høggravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin den 16. 12. og venter framleis... tøft for psyken dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg godt... Har termin i dag jeg, og synes det er tøft...:P Du har skatten din garantert innen noen få dager da... Masse lykke til!

Skrevet

Melder meg inn i klubben,ble forsøkt satt igang forrige fredag,har hatt rier til og fra siden da,kjempesliten,hjemme på perm,men skal inn på Ullevål igjen idag,nytt forsøk på mandag.

Skrevet

reiste på sjukehuset i formiddag. ringte inn fordi eg var blitt så hoven. traff på ein KLOK lege som meinte det var tull å vente til den 28 med igangsetting. Så har fått ein modningspille og var ei god stund på sjukehuset til obs. har fått perm i natt og går no her å trakkar heime. har nokre veldige kynnarar som eg kjenne godt i ryggen.. håper det blir til skikkelege rier snart... slik at babyen kjem ut.. men gruer meg og..

Skrevet

Melder meg på overtidsgjengen! Har vært moden og gått med liten åpning et par uker nå, uten at det skjer noe! MYE murringer og sånn, men han typen her inne er skikkelig avslappa altså!!

Hønny-bunny: HJELP!! Siden forrige fredag!!? Hva skjer!!? Hvordan går det an? Ingen åpning, bare rier? I alle dager....

Lykke til dere som er satt i gang! Håper dere får møtt underet deres snart:)

Skrevet

Joda 2-3 cm åpning,men nurket står litt høyt så de får ikke tatt vannet enda,sinnsykt sliten. Først en hel helg med rier som gav seg,så tak i en hel JÆVLIG uke. Er helt på felgen,nytt forsøk til mandag,hvis ikke det er en hyggelig lege på vakt idag. Tror jeg kommer til og få en smell etterpå,fordi jeg er så sliten nå,men er ihvertfall forbredt på det

Skrevet

Dette høres jo nesten ikke forsvarlig ut?! Ks ikke aktuelt eller? Huff, håper du snart er ferdig!! Føler med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...