Gå til innhold

Den beste julegaven

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år er jeg litt optatt av verden og sånn. hormonell som jeg er.

Så den beste presangen i år var et kort fra min onkel der han gav 300 kr til kirkens nødhjelp som inviterer trengende på jul i byen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir alltid veldig glad for gavene barna lager. Men, i år var den beste gaven noen min nest eldste hadde kjøpt faktisk.

Et nydelig hjerte med perler tvinnet rundt, som man kunne henge på juletreet:-)

Hun har gått rundt å vert så hemlighetsfull:-) Har tydeligvis spart litt av ukelønnen sin.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så flott gave du fikk, tojunibarn :) Jeg ga 2 sånne gaver i år jeg, og de ble tatt godt i mot! :o)

Skrevet

Gaver fra barn er selvfølgelig det mest sjarmerende. Men i år bestemte gutten min seg for at mormor og morfar skulle få det han hadde laget! Så da får vel jeg av ham et annet år!

Ble så utrolig glad for gaven fra Onkelen min som kommer de som trenger det mest til gode! Synes det er så flott sammenlignet med å få en masse greier jeg egentlig ikke ønsker meg eller har bruk for.

Med tanke på både miljø og de som ikke er født med en sølvsje i munnen så er det veldig fint med slike gver synes jeg!

-Og så var det så fint kort der det var skrevet hva Kirkens Nødhjelp driver med her, og hvor mye pengene rakk til!

Skrevet

Gavene ungene har laget, samt en symaskin jeg har ønsket meg i flere år =)

Skrevet

jeg fikk kjøkken av samboern til jul <3 gjett om jeg ble glad da a :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...