new_dawn Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Hei! Idag gikk jeg inn i min 13. uke og kommer dermed inn til dere. Herlig julegave. Ser fram til 2. trimester, håper at kvalmen vil lette. Gleder meg til å få mer mage og ikke minst til å kjenne liv. Riktig god jul til dere alle! Gleder meg til å bli kjent med dere!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 hallo hallo!! :-) morsomt å komme lengere å kjenne liv å ikke minst at magen kommer litt frem ! :-)
Zeke Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Velkomme inn hitt, kom inn hitt sel i går er 12 uker 1 dag , har termin ca 10 juli. Lykke til
3smaa Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Hei og velkommen inn i 2.trimester ) Ja, det er gøy å kjenne liv og få større mage. Jeg skal selv flytte til 3.trimester om 5 uker og gleder meg masse til å møte vår lille gutt ) God Jul )
new_dawn Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2009 Tusen takk for hyggelige velkomsthilsner Spennende tider, dette. Lykke til, alle dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå