lavendelblomst Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Vi satt på toget for han skulle til faren sin. Så kommer det ei dame på toget med to barn, en gutt og ei jente. De setter seg ikke så langt unna oss. Også ser han på meg, og så sier han: Mamma? Jeg liker damer jeg! 3 1/2 år gammel gutt. Jeg ser på han, og holdt på å daue av latter og bare svarer: Ja, det er bra det gutten min.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå