hønny-bunny Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Ble nok litt for sliten av vår lille julefering,så her sitter jeg våken og uggen:-( Noen andre der ute?
NostraStoria Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Er våken nå hvertfall! Hvordan går det hønny bunny?
hønny-bunny Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2009 Laaang natt,ikke sovet,kvalm,uggen,masse halsbrann og tung i pusten:-( Skal prøve og være noen timer til hjemme,før jeg skal inn til Ullevål igjen,føler meg ikke bra:-( Du da? Hatt en fin juleaften?:-)
lillebie på`n igjen Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 er ikke babisen ute enda hønny-bunny ) nyt siste dagene med magen - jeg tar meg selv i å savne den- savne å kjenne spark - selv om jeg er veldig glad for å ha lille gutten min på utsiden nå ))
NostraStoria Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Uff, høres ikke bra ut! Har de fått satt deg i gang ennå? Du må uansett gi en oppdatering når ting skjer. Sliter selv med søvn, har en del kynnere og maserier, bekkenplager + halsbrann og tett nese...akkurat nå så har jeg bare lyst at babyen skal komme ut. Gjør meg ikke noe om han fødes i 09 eller 2010...! Var kjempekoselig på julaften, drømte litt om neste år når den lille også skal få være med. )
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Våken her.... blir sittende og se på ene filmen etter den andre... Gruer meg litt til å legge meg, for idag var det smertefullt å komme seg opp av senga pga bekkenet... vondt og sitte, og vondt for å gå...
hønny-bunny Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2009 Neida,hjemme på perm enda,var en tur på Ullevål igår og sjekket nurket og trykket,men der var de i juleferiemodus,så de sendte meg hjem med masse sovetab,for og sove hjemme,sovet litt mer i natt,men våkner like sliten,kvalm og med hodepinen min. Skal inn igjen idag,men skjer nok ikke noe før mandag. Er fryktelig sliten både i kroppen og hodet nå. Men det er jo lov og håpe på en hyggelig lege idag,som prøver selv om det er helligdag.God romjul damer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå